niedziela, 27 stycznia 2013

Konstrukcyjna Ciekawość

Dzisiaj w Ciekawszej stronie apartamentu chciałbym napisać słów kilka o konstruowaniu apartamentów.

Przechodząc się po apartamentach, widzę że bardzo wiele osób posiada talent do aranżacji wnętrz. Często widzę bardzo dobre kompozycje  Większość wie jak dobrze łączyć meble i dodatki ze  sobą. Niestety, za to nie wiele osób potrafi tworzyć jakieś ciekawe konstrukcje ścian pokoju. A jak wiem to właśnie ściany są najważniejszym elementem każdego pokoju. Dlatego przedstawię wam dzisiaj kilka porad, które pomogą wam w konstruowaniu fantastycznych konstrukcji.

Wiele osób stawia ściany w sposób przedstawiony na obrazku
Zwykłe ściany z zrobione z elementów z stardesign. Widząc taką konstrukcje u użytkownika z kilkumiesięcznym stażem jestem zadowolony. Jednak osoby które mają 1-2 letni staż na stardollu, powinny wysilić się trochę bardziej. Doświadczeni stardollowicze powinni pokusić się o dodanie dachu, pokoju w tle lub zrobienie podestu.

Oto przykładowe konstrukcje mojego autorstwa


Jak widzicie w konstrukcjach można wykorzystać wiele elementów. Mogą to być projekty stardesign , okna, szyby, stoły. Wszystko na czego zastosowanie macie pomysł.


Konstrukcje mają to do siebie że wyglądają fajnie dopiero z meblami, jednak nie wolno ich pomijać. Bez dobrej konstrukcji nie ma dobrego wnętrza. Lepiej jest zrobić trochę nieudolną konstrukcję, niż stawiać meble w gotowym wnętrzu.

Przy tworzeniu konstrukcji możemy wykorzystać jednolitego koloru płytki z stardesign grasujące w dużych ilościach po starbazarze już od 2 sm.

Już skończyłem tłumaczenie wam tych podstawowych rzeczy dotyczących apartamentu. Teraz przychodzi czas na coś bardziej zaawansowanego. Szykujcie się za tydzień na coś trudniejszego :)



35 komentarzy:

  1. Dziękuję za pomysły obawiam się jednak że takie konstrukcje jak ty to musiała bym robić dniami i nocami ^^
    Martashal

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy artykył jak zwykle ;p Ale uważam, że ribienie takich konstrukcji musi trwać strasznie długo, ja w kilku pokojach mam konstrukcje ale bez sufitu bo to już wymaga zbyt wiele czasu xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja druga konstrukcja jest nieziemska ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że praktyczne artykuły są w tym dodatkowych pokojach typu Aplhine Hallet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny artykuł . Musze się przyłożyć. Czekam na ten następny tydzień ; ))

    MissJustyna5674

    OdpowiedzUsuń
  6. obie konstrukcje boskie, ale najbardziej przypadła mi do gustu 2 :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Artykuł super ! *_*


    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ;) Jestem na stardoll od 3 lat i nie potrafie zrobić najbanalniejszej pracy ;/


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja raczej nie mam talentu do takich rzeczy, więc w twoich oczach wypadłabym słabo ;P Bardzo podoba mi się twoja druga konstrukcja. Ciekawy artykuł

    LadyNianiusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Urządzam apartament. Twój artykuł jest dla mnie bardzo przydatny.skończyłam robić kuchnię i łazienkę chociaż nie jestem z nich zadowolona. Czeka mnie jeszcze główny pokój. Totalnie nie mam pomysłu na jego urządzenie. Zapraszam do swojego apartamentu

    http://www.stardoll.com/pl/user/?id=201686703 .
    Tylko SZCZERZE. Nie obrażę się za złe komentarze. :) Za wszelkie rady bardzo dziękuję.

    Markoska1

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio wszystko ze stardiesing jest po 2sm ;)



    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki za fajny artykił, pewnie mi się przyda

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny artykuł, chciałabym, żeby pojawiały się takie częściej :) Akurat chciałabym zrobić remont mojego apartamentu (ostatnio robiłam go chyba w 2011 :D), a nie jest jakiś wspaniały (tylko 1 plan -_-), więc byłoby miło, gdyby było więcej szczegółów i więcej przykładów :D

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo dobry i przydatny poradnik. W 100% zgadzam się,że budowa przestrzeni to podstawa

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ale super apartament :O

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahaha ja to ledwo umiem coś podstawowego zrobić, a jestem na sd już 4 lata xD Ale twoje konstrukcje wyglądają fantastycznie *.*

    Świetny artykuł ;) Jak będę się nudzić, to może spróbuję xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Na stardoll jestem już ponad dwa lata, a moje pokoje wyglądają strasznie! Nie mam talentu do dekorowania ^^

    Patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem na Stardoll niecały rok i mój apartament nie jest za ładny. Nie mam w ogóle talentu do robienia wnętrz.

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  19. na coś takiego czekałam

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy takiego bym nie zrobiła *.* A jak już to siedziałabym przy komputerze z tydzień ;p

    SylwiORange

    OdpowiedzUsuń
  21. O jejusiu! Jak ja uwielbiam te artykuły! Są świetne, mogę sie czymś zainspirować : 3

    OdpowiedzUsuń
  22. a mi tam sie artykuł nie podoba, nie gustuje w takim stylu pokojów, chociaż jeśli ktoś umie ładnie urządzić to może wyjść coś fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zrobiłeś swietne konstrukcje! Ostatnio próbowałam zrobić coś podobnego w moim apartamencie, ale z kiepskim skutkiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. twoje wnetrza sa super... ja za nic nie umiem czegos takiego sklecic

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  25. Cóż, nieco mnie to zainspirowało, by zrobić coś lepszego w moim apartamencie niż to, co widnieje na pierwszym obrazku. Czekam na kolejny artykuł!

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wpis jest świetny. Konstrukcje również, ja bardzo się staram jednak nie jestem takim specem od apartamentów jak od reszty.
    karolinasz333

    OdpowiedzUsuń
  27. Może i bym zrobiła coś ciekawego z apartamentem, tylko że nie mam ani chęci, ani czasu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne pomysły ale nie mam na to czasu

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się z osobami powyżej
    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystko super, tylko razi mnie Twój styl pisania. "Konstruowanie konstrukcji"? Lubię te artykuły, ale trudno jest mi je przeczytać, bo wyłapuję wszelkie składniowe "niezgrabności".
    Powracając do samej treści: jak Ty to wyczarowałeś :O

    OdpowiedzUsuń
  31. no ciekawy artykul, ale ja i moje sposobnosci, i do tego ja nie lubie takie robic ;/

    sisi_penny
    obs jako; diana1010

    OdpowiedzUsuń
  32. już dywaniki nie są takie tanie :(

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze