poniedziałek, 12 maja 2014

Talenty: Thalyta.P.7

Jako dzisiejszy talent przedstawię Wam dziewczynę z Brazylii - Thalyta.P.7. Ma 58 lvl, na stardoll jest od 2012-01-24. Thalyta łączy talent do grafik oraz do robienia stylizacji w jedną całość, co moim zdaniem świetnie się prezentuje. Swoje stylki umieszcza na naszym partnerskim blogu - de-epfashion.blogspot.com.
Poniżej parę jej najlepszych graficznych stylizacji:





Co sądzicie o jej stylizacjach jak i przeróbkach?
Zasługuje na miano stardollowego talentu?

28 komentarzy:

  1. Moim zdaniem zasługuje na to miano. Śliczne grafiki

    OdpowiedzUsuń
  2. jak najbardziej zasłużyła na to miano. jestem oczarowana przedostatnią pracą *-* piękne są także pozostałe. pozostaje mi tylko pogratulować talentu :*

    naturalgirl222

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się druga i przedostatnia praca, co nie znaczy, że inne są brzydkie. Podziwiam ludzi, którzy umieją robić takie śliczne graficzne stylizacje, nagłówki, projekty. Ja nie umiem jak na razie żadnej z tych rzeczy.

    BoMbOWa-NaDiA

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziwna czasem robi uda i stopy w przedostatniej pracy to masakra (dafuq?!), ale ogólnie rzecz biorąc jest nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, bardzo mi się podobają, w życiu bym takich nie zrobiła, nie potrafię :(
    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne, ma talent:)

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne grafiki ,ale na drugim obrazku doll wygląda jak anorektyczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyna ma naprawdę talent, wykonuje świetną pracę :) Uważam, że zasługuje na miano stardollowego talentu. Podoba mi się, że łączy własną grafikę, z grafiką stardoll, np. łącząc prawdziwe włosy z Tress Up i robiąc do tego swoją lalkę.
    Quloxi

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugie zdjęcie jest moje ulubione. Ciekawy talent, ciekawa osoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te grafiko-stylizacje, zdecydowanie zasługuje na to miano :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie zasługuje na to miano. Ma b. ładne grafiki, choć gdy się dłużej przyglądnęłam zauważyłam kilka błędów. Nie oznacza to jednak, że nie doceniam jej pracy. Próbowałam kiedyś robić grafiki i wiem jak wiele pracy trzeba w to włożyć. :)
    ewa9995012

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe grafiki, bardzo lubię bloga na którym pisze ;) Zasługuje na miano talentu.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  13. Zasługuj na to miana ! :) Fajne grafiki i stylizacje :))
    klaudias13kp

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekty końcowe świetnie się prezentują, zakochałam się w tych przeróbkach c:

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne grafiki i stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne grafiki , ale ''kompozycje'' z dwóch rzeczy nie można nazwać stylizacjami
    julka99195

    OdpowiedzUsuń
  17. Ma ogromny talent i to oczywiste że zasługuje na to miano.Cudowne grafiki.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  18. nie wszystkie ,ale kilka naprawdę przyciąga wzrok

    OdpowiedzUsuń
  19. o jej jakie śliczne jak najbardziej
    magdalena_kot

    OdpowiedzUsuń
  20. Ma dziewczyna talent, podobają mi się jej prace. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w jej grafikach, boskie są! Doll też ma bardzo ładną, stylizacje fajne.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze