piątek, 13 lipca 2012

FAQ- Jak zmieniać proxy na Mozilla Firefox

 Często wiele z was w komentarzach piszę, że nie potrafie zmieniać proxy dlatego zrobiłam dla was instrukcje jak zmieniać proxy na Mozilla Firefox. Jeśli ktoś ma inną przeglądarkę np. Opere, Internet Explorer to może napisać w komentarzu. Ja mogę wykonać następne instruktarze dla innych przeglądarek jeśli jest taka potrzeba.

1. Kliknij na Narzędzia.
2. Naciśnij Opcje.
3. Zaawansowane- Sieć i przy połączeniach naciśnij na Ustawienia
4. Naciśnij na ,,Ręczna konfiguracja serwerów proxy'' i ustaw numer proxy i port
5. Naciśnij przycisk ,,Użyj tego serwera proxy dla wszystkich protokołów''
6. Naciśnij przycisk Ok i gotowe.

24 komentarze:

  1. Ja mam gogle chrome, więc miło będzie jeśli dasz instrukcje :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że pryzdatne bo fakt dużo osób rezygnuje zdarmówke z powodu proxy ;0 ja tam u miem to robić mniej-więcej [ mam google chrome] ale nie robie bo mi się nie chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. umiem to robić < google chrome> , ale nie chce mi się . ; - P .
    ______________
    SylwiOrange

    OdpowiedzUsuń
  4. umiem zmieniac , ale przydatne

    OdpowiedzUsuń
  5. umiem zmieniac , ale przydatne

    OdpowiedzUsuń
  6. ja akurat mam Chrome ale umiałam już od dawna :P przydatne tak czy inaczej ;)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  7. je robię to jeszcze inaczej, prościej

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatne , ale ja mam chrome :)
    _________
    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydatne, ja też używam chrome, ale proxy na mozilli zmieniam :D Po co ma wstawiać to na chrome?? jest podobnie... i można podpowiedzi znaleźć na YT.
    polaaM

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki ,,, pomogło mi to bardzo:) ściągnełam mozille :) i mam:)
    Dzięki:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam Google Chrome :)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno przyda się to wielu osobom.
    Justyna2606

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się baaardzo przydało, dziękuuuuję!!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przydatne ale ja mam Chrome ;(


    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  15. a jak się zmienia proxy w google chrome ?
    wika425

    OdpowiedzUsuń
  16. A jak sie zmienia proxy na Internet Explorer ?

    OdpowiedzUsuń
  17. niekturzy majo nowo wersje firefoxa a wienc napisze jak to robic w nowej wersji nie zbyt sie ruzni a wienc tak klikamy firefox u samej gOry i wysletwa nam sie rozne opcje a wienc najezdzamy kursorem na opcje i wybierami zakladke obcje a reszta to juz tak jak tam

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie bawie sie w to :P
    dorota100

    OdpowiedzUsuń
  19. Również się w to nie bawię :) AppleSiSi11

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze