sobota, 8 czerwca 2013

FAQ- jak wyśrodkować tytuł postów

1. Wejdź w Projekt (jak jesteś na swoim blogu znajdziesz w prawym górnym rogu)


2. Następnie wejdź w Szablon i naciśnij Edytuj kod HTML

3.  Rozwiń kod, a potem odszukaj w kodzie takiego kodu:
/* Posts
----------------------------------------------- */
(w przypadku cs jest on w 355 wersie)

4. W wersie przed odszukanym kodem wklej: 
h3.post-title {text-align: center;}


5. Zapisz szablon i gotowe.


Dawno nie dodawałam postów z serii FAQ. W sumie nie wiem z czym możecie mieć problem na stardoll bądź na swoich blogach. Dlatego bardzo byście ułatwili mi zadanie, zadając nurtujące was pytania w komentarzu pod tym postem. Jak oceniacie dzisiejszy post? Skorzystacie z porady i wyśrodkujecie tytuł na swojej stronie?

30 komentarzy:

  1. Ja mam problem z tym,jak zrobić tak,by post o darmówce znalazł się na stronie głównej jak i w zakładce 'darmówki" :( A z tego poradnika napewno skorzystam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam z tym problem.. :(
      A ten poradnik bardzo przydatny, tylko jak ja próbuję wyśrodkować tytuł posta to mi nie wychodzi..

      Usuń
  2. Ale późno się post pojawił! ;)
    Możliwe, że mi się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  3. może mi się przyda
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyda mi się i to bardzo. Ja nie umiem zrobić tych zakładek :o

    OdpowiedzUsuń
  5. Może się przyda :d

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  6. przyda się ;) nie wiem jak zrobić pewną rzecz... na internecie znajduję wiele gadżetów na bloga w których są kody ale nie wiem jak i gdzie je wkleić ;( a muszę zrobić bloga na informatykę do szkoły i chcę dostać 6.... POMOCY!
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nawet nie wiem do czego przyda mi sie to Faqu xd



    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post, wielu osobom może się przydać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Możliwe że wkrótce skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aby ustawić środek post nie musi się grzebać w kodzie HTML. Ja robię to w kodzie CSS i jest on o wiele,wiele łatwiejszy !

    OdpowiedzUsuń
  11. Może mi się przyda. dzięki.

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno mi się przyda ;)

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przydatne.



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno komuś się przyda :)
    Mnie cały czas nurtuje pytanie jak zrobić w poście "czytaj więcej" xd
    Mam nadzieję, ze wiecie o co chodzi :)
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie, jak zrobić te "czytaj więcej"? xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Pytanie z innej bajki ale co tam spytam zauważyłam ze niektóre dolki dodając stylizację mają proste nogi. Czy do tego potrzebny jest jakis program?

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny poradnik, skorzystam :)

    Julia7373

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się nie przyda, bo nie prowadzę bloga. Ale pewnie wiele początkujących osób skorzysta z twoich porad.

    OdpowiedzUsuń
  19. :D dzięki
    a jak wyśrodkować datę???

    OdpowiedzUsuń
  20. Od dawna chciałam to wiedzieć. Serdecznie Ci dziękuję ! :d
    Chciałabym wiedzieć, jak zmienić ten, noo .. em.. ten obrazek, kiedy wchodzi się na blog. Np. cs ma taki obrazeczek nagłówka. Jak to się robi? ;p

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyda się może w przyszłości :) AppleSiSi11

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze