wtorek, 21 sierpnia 2012

Jak zmieniać proxy na Google Chrome

1. Naciśnij lewym przyciskiem myszki na klucz, który znajduję się w prawym górnym rogu przeglądarki.
2. Kliknij na Ustawienia


























3Zejdź na sam dół i kliknij na Pokaż ustawienia zaawansowane...





4. Znajdz Sieć i kliknij na Zmień ustawienia serwera proxy




5. Musisz mieć ustawione na połączenia i kliknij na Ustawienia sieci LAN

6. Naciśnij na kwadracik zaznaczony na obrazku i w miejscu tych prostokątów napisz numer oraz port w zależności od tego jaki jest potrzebny do zrobienia darmówki  i naciśnij przycisk OK.

7. Gdy zrobicie darmówkę pamiętajcie by wyłączyć proxy poprzez odznaczenie ptaszka przy punkcie szóstym instrukcji i naciśnięciu przycisku OK.

Wiele z was prosiło mnie bym napisała jak zmieniać proxy na Chromie, przepraszam, że dopiero teraz. Uważam jednak, że szybciej i łatwiej robi się je na Mozilli FireFox. Instrukcja jak zmieniać tutaj

27 komentarzy:

  1. mam prośbę, może dodacie post z instrukcją zmieniania prozy na safari ?
    kamerkowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo fajny poradnik ja nie umiałam a teraz juz umie ; )

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze , że zrobiłaś ten post , na pewno się przyda .

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze , że zrobiłaś ten post , na pewno się przyda .

    OdpowiedzUsuń
  5. ja potrafię już to od dawna :D
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatne, ale raczej nie korzystam :D

    Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki za instrukcję, właśnie za bardzo wiedziałam jak to się robi, choć z drugiej strony, raczej nie pobieram darmówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypróbowałam. Internet przestał działać.. :P

    Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń
  9. Do Alexandra Granger: Jak są ustawione proxy to baaaaaaaaaaardzo wolno chodzi internet i żeby zrobić darmówkę trzeba troszkę czasu poświęcić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O to dobra instrukcja akurat mam te przeglądarke

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie robię nigdy darmówek ze zmianą proxy bo to może powodować wirusa

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki, być może się przyda.

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej jak zmieniam proxy i wchodze na stardoll, to pisze mi "Ta aplikacja jest obecnie nie osiągalna". Co mam zrobić by mi się stardoll włączyło?

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że taki post dotyczący tego napisałaś, bo wielu osobom na pewno się to przyda, gdyż często ładne darmówki są z proxy. Ja nie umiałam zmieniać proxy, teraz już wiem jak, ale i tak nie będę rbić darmówek z proxy, bo się boję... / Zuzka__07

    OdpowiedzUsuń
  15. czy to nie ściągnie wirusów?

    OdpowiedzUsuń
  16. O dzięki ! Bardzo pomogłaś :) olaRed522

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam chrome ale nie robie c;
    dorota100

    OdpowiedzUsuń
  18. To nie dla mnie ;-; AppleSiSi11

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze