sobota, 3 listopada 2012

FAQ- Jak zrobić screen

 1. Kliknij na klawiaturze przycisk Prt Sc Sys Rq, powinien być w prawym, górnym rogu. W tym momencie zapiszesz rzut swojego ekranu w pamięci komputera.


2.  Teraz wejdź na Paint
3. Kliknij na przerywany prostokąt.
4.. Kliknij prawym przyciskiem na panel do rysowania  wyskoczy ci prostokąt na którym będzie m.in. Wytnij, Kopiuj, Wyczyść zaznaczenie itd. Musisz lewym przyciskiem nacisnąć napis Wklej



5. W paintcie pojawi ci się twój rzut ekranu. 


6. Teraz musisz zaznaczyć obszar, który cię interesuje, wyciąć go, a następnie otworzyć nową kartę w paincie i go wkleić. 
7. Kliknąć lewym przyciskiem myszki na niebieskie kropi, które znajdują się w rogach białego pulpitu do rysowania i przyciągnąć je do miejsca w którym jest  potrzebny fragment, który chcesz zapisać.



W komentarzach pod tym postem możecie zadawać nurtujące was pytania dotyczące stardoll i wszystkiego co jest z nim związane. Co chcielibyście bym pokazała wam w kolejnym poście FAQ? 


42 komentarze:

  1. OOOOOOOO!
    Ten artykuł jest bardzo przydatna dla takiej 1 osoby! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli dla mnie ja to już dawno umiałam :\
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  3. moze dla kogos sie naprawde przyda ;)

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to umiem,ale zdarzają się osoby,które tego nie umieją i ja ich rozumiem. Sama pare lat temu tego nie umiałam i szukałam instrukcji,a nie znalazła ;( Kiedyś sama przez przypadek się tego nauczyłam xd

    OdpowiedzUsuń
  5. No, na pewno przydatny artykuł dla wielu osób

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ! nie wiedziałam że tak można ;d heh !

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie wielu osobom się to przyda;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka sama klawiatura jak moja.
    MissLenka31

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydatny artykuł. ; ). Dowiedziałam się z jakiś miesiąc temu . ; P . hehe . xd.

    Sylwiorange

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie nie potrzebny może komuś się przyda

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przydatny artykuł ;))

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehsik już umiałam :P
    julomarty

    OdpowiedzUsuń
  13. Problem sie pojawi jak ktos ma nowego painta. ; dd

    Jak dla mnie tylko imbecyle nie moga sie tego nauczyć. ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Pare lat temu musiałam się tego nauczyć z neta jakby na infoermatyce nie mogili tego uczyć, może czegoś pożytecznego wkonńcu by nauczyli a nie jakieś pierdoły -.- przez 3 lata informatyki nie nauczyłam się nizego przydatnego...

    OdpowiedzUsuń
  15. ja to juz umiałam, ale na pewno przydatne

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja to akurat umiałam ^^ Nie wiem co możecie pokazać ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Boże , dziękuje :)
    Już myślałam że na moim hiszpańskim laptopie taka funkcja nie działa ;/

    MissJustyna5674

    OdpowiedzUsuń
  18. Można zrobić zrzut za pomocą prt sc, ale to zajmuje trochę czasu - jak korzystacie z Chrome, dużo szybciej działa programik do zrzutów np Fotteria Screen Capture. http://fotteria.pl/screencapture wystarczy zainstalować i menu pojawia się w prawym rogu przeglądarki. mi to bardzo pomaga jak chce zrobić screena całej strony albo fragmentu, dodatkowo można jeszcze edytować zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja w menu kompa wpisalam osk , potem zapisałam klawiaturę osk w pasku dolnym kompa, klikam klawiaturę, klikam prt sc wklejam do painta no i wycinam.

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie to są dwa osobne przyciski :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zrobić tak,aby po print screen ' ie lalka miała proste nogi ? Czy możecie zrobić taki poradnik ? :)

    emma23bob

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję Katarzynie Fidas (4 komentarze do góry). Bardzo mi to pomogło. :) To co napsałaś, jest super :D Dziękuję ci za to :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki jest to bardzo przydatna informacja ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Umiem ;)

    --
    malinowe-ciasto.blogspot.com
    LOTERIA Z REALNYMI NAGRODAMI

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za pomoc . Bardzo mi pomogłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. A JAK MOGE , GDY MUSZĘ ZALINKOWAĆ PRACĘ DO JAK MOŻNA WYPROSTOWAĆ NOGI ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierasz zaznaczenie (taki prostokąt przerywanymi liniami) i zaznaczasz prostą nogę. Kopiujesz ją i wklejasz, po czym wybierasz obróć i "przerzuć w poziomie". Potem ją układasz tak jak chcesz, a jeśli zostaną Ci kawałki drugiej nogi to wybierasz pędzel, białą farbę i zamalowujesz.
      Mam nadzieję, że jest jakoś w miarę zrozumiale napisane.

      Usuń
  27. Ja nie miałam o tym zielonego pojęia, ale na informatyce mieliśmy taką lekcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. wiedziałam jak zrobić screena, ale jak to zalinkować?

    OdpowiedzUsuń
  29. Przydatne. Ja uzywam progarmu :)
    dorota100

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze