czwartek, 24 maja 2012

Oferta

Idzie lato, wakacje, a więc i jest oferta na doładowanie SS ;) 3 miesiące, 400 sd + 10 prezentów, za 24.60! Opłaca się? Owszem! Choćby dla tego, że  zaoszczędzimy złotówki na co tygodniowym doładowywaniu oraz jak widać, dostajemy 400 sd, a nie 300 jak wcześniej, ale za to płacimy o kilka groszy więcej.

 Co sądzicie o tej ofercie? Opłaca się? Skorzystacie? Mi akurat za niedługo SS wygasa, więc pomyślę nad wykupieniem...

A o to następujące 10 prezentów

Jak wrażenia?

13 komentarzy:

  1. ubrania niezachwycające ale skorzystam z oferty :)
    serina.14

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej skorzystam , ale ubrania okropne.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie skorzystam ale na prawdę fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się niedawno skończyło ss więc na pewno skorzystam z tej oferty ale to za kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie co wykupiłam ss więc raczej nie skorzystam z okazji :(

    OdpowiedzUsuń
  6. nie skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba skorzystam. Dobre, że trwa długo bo na razie mam inne wydatki - wycieczki.
    Oferta bardzo mnie kusi, nigdy nie miałam 400 SD, szykowałyby się wielkie zakupy ^^ Ubrania są ładna, lecz niektóre brzydkie

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie strasznie kusi żeby wykupić, ale jakoś nie mam kasy. ;( A jeśli chodzi o opłacalność tej oferty, to bardzo sie opłaca. ;) Bo płacimy 24,60zł a dostajemy: 3 miesiące ss, 400 sd, 400 sm (chyba) i aż 10 prezentów. ;) Bardzo mnie kusi noo. Moze zaoszczędze troche kasy i wyślee. ;) Pomyśle nad tym. ;)
    acia9811

    OdpowiedzUsuń
  9. Skorzystam,bo musze i tak sobie załadować SS :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja skorzystałam..
    _________________
    SylwiOrange

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze