środa, 27 czerwca 2012

Metamorfozy - CoolDoti, Smuack


CoolDoti

Przed: Tak szczerze to jak na Ciebie patrze to mnie troszkę obrzydza. Tyle masz tego na sobie.. jesteś taka sztuczna. Te wszystkie naszyjniki, sztuczne rzęsy i cienie, jakieś naklejki itd. To jest troszkę przesadzone. Makijaż nie jest równy, a te wszystkie sztuczne cosie wychodzą za linie twarzy.. Części twarzy, też nie są najlepsze.. Nos całkiem, całkiem, usta nawet lubię - tylko trzeba je dobrze ustawić i zestawić z odpowiednimi oczami, a co do twoim oczu, to jest to chyba najbardziej znienawidzona przeze mnie część twarzy. Jeśli chodzi o strój.. masz swój styl, ale chyba nie koniecznie wiesz jak to wyrazić.. Dałaś tu tego tyle, że jest to nie przyjemne dla oka. Serduszka, kwiatuszki, perły, kokardki... co za dużo to nie zdrowo.

Po: Zaczęłam wczoraj, ale nie miałam weny więc moja praca dziś zaczęła się od początku. Na początku omówmy doll i makijaż.. Zrobiłam ciemny: czarny cień, odrobina białego i fioletowego cienia, potem troszkę tuszu pogrubiającego i sztuczne rzęsy - jak już je tak lubisz. Przyznam się, że z całej tej metamorfozy twojej twarzy.. podoba mi się tylko makijaż.. Kolor oczu i ich kształt oraz kolor ust nie pozwolił mi na wiele więc efekt, nie jest jakoś bardzo zachwycający.. Co do stroju.. Nawet mi się podoba, mimo, że podejrzewam to nie jest całkiem twój styl. Jednak ja go nie potrafiłam dostrzec w twojej szafie. Radzę Ci zakupić sobie kilka bluzek.. bo masz ich na prawdę malutko ;/



Smuack

Przed: Jak Cię zobaczyłam to się ucieszyłam i pomyślałam: wreszcie będę mogła się wykazać, i pokazać co potrafię. Ale wracając do tematu.. Twoja MeDoll ma części twarzy wszystkie te które lubię - troszkę tylko nie podobają mi się brwi. Makijaż jest ładny, równy.. tylko szkoda, bo zza rzęs go tak bardzo nie widać. Jeśli chodzi o strój, jest bardzo letni i naprawdę mi się podoba.. choć wydaje mi się jakoś znany. Być może widziałam coś prawie identycznego... - inne dodatki.. cóż bywa i tak. Połączenie kolorów jest odpowiednie, a te ten żywy kolor sukienku bardzo ożywia stylizację, okulary sprawiają, że wydaje się być ona letnia.. a faktura torebki idealnie pasuje do wianuszka., jednak jest troszeczkę za duża.

Po: Twój nick kojarzy mi się z taką twardą babką, dlatego tworząc makijaż postawiłam na zieleń - w szczególności ciemną, brudną, ale także brąz. Użyłam chyba wszystkich odcieni tego koloru które posiadasz, a także niebieski wpadający w zieleń. Podkreśliłam oczy tuszem pogrubiającym, i wybrałam idealną fryzurę, która charakterem idealnie się dopasowała. Jeśli chodzi o strój, tak jak makijaż utrzymałam w mocnym stylu. Żeby nie był taki mroczny dodałam dwa jasne akcenty.. które idealnie się dopasowały: cytrynową bluzkę na ramiączka i cytrynowo-fioletowe piórka jako breloczek przy torebce. Ja jestem bardzo zadowolona z efektu.



Które efekty podobają Wam się bardziej? Przed czy Po?
uzasadnijcie w komentarzach ;)

Pozdrawiam, Domi_88

Robiąc metamorfozy w komentarzach natknęłam się na takie komentarze, że przed i po jest beznadziejnie. Owszem, nie musi Wam się podobać, tylko proszę byście najpierw przeczytali to co napisałam, a potem osądzali.. bo jeśli ktoś nie ma kosmetyków czy wielu ubrań, to chyba normalne, że nie da się tu nie wiadomo czego stworzyć.





18 komentarzy:

  1. Zdecydowanie podobają mi się stylizacje 'PO' choć stylizacja 2 medoll 'PRZED' bardzo mi się podoba. Choć stylziacje Oliwii są bardziej staranne i dopracowane nie da się ich zastąpić.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Twarz jest okropna, tak jak napisałaś za dużo tu wszystkiego. Dużo wcale nie znaczy dobrze. Makijaż o wiele lepiej PO. Strój PRZED miał szanse nieźle wyglądać, ale te wszystkie dodatki i różne wzory nie łączą się w całość, a szkoda, bo bluzka i spódnica razem ładnie wyglądają. Stylizacja PO jest ładna, choć dość zwykła i prosta.
    2. Bardzo podoba mi się twarz lalki. Makijaż w obu przypadkach dobrze wygląda. Włosy wolę PRZED.
    Obie stylizacje są ładne i zupełnie inne. Pierwsza jest dziewczęca i zwiewna, bardzo wiosenna. Trochę bardziej podoba mi się strój po metamorfozie. Elementy fajnie się komponują, tworząc ostry wygląd.
    Justyna2606

    OdpowiedzUsuń
  3. Karolina (Smuack) zawsze wygląda świetnie. Cała druga metka udana, pierwsza mniej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie lepiej prezentuje się po.
    Masz talent Dziewczynooo.


    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Te serduszka i sztuczne brwi wyglądają beznadziejnie,po makijaż jest ładny i delikatny.

    2.Przed podoba mi się makijaż,ale nie przepadam za tą fryzurką.

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  6. PRZED:
    za dużo wszystkiego, dlatego stylizacja jest przesycona...
    PRZED:
    i znowu przesyt ale makijaż ciekawie wykonany :)
    PO:
    makijaż jest dokładny i bardzo ładny- podoba mi się :)
    PO:
    kolorystycznie jest fajna ale coś mi nie pasuje... chyba ta tunika pod dołem :) nie pasuje jednak stylizacja do makijażu (zła kolorystycznie)

    PRZED:
    cudownie, kocham tą sukienkę, a wianuszek dodaje kobiecości i ogromnego uroku :)
    PRZED:
    dokładny i ładny :) jednak nie pasuje za bardzo do stylizacji...
    PO:
    cudowny po prostu, jedynie włosy mi się nie podobają...
    PO:
    ładna stylizacja ale nie pasuje tutaj kapelusz, a może tylko do włosów? :)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  7. zacznę od drugiej lalki tutaj po jest bardzo fajnie ale przed też jest dobrze. W pierwszym przypadku makijaż po zdecydowanie poprawia wygląd lalki co do stroju to po też jest lepiej niż przed ale ogólnie nie do końca mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 metamorfoza całkowicie udana



    talasatin

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 przed to maskara.. po jest o wieleee lepiej a w drugiej stylizacji przed nie jest źle, anwet łądnie ale po lepiej, udały ci sie metki nie powiem że nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1 . Makijam Przed jest OKROPNY ! co do ubioru przed . Totalny niewypal .
    Zdecydowanie lepiej PO .

    2. Podobaja mi sie obie wersje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. matemorfozy naprawdę udane ! ;D

    we wszystkim PO jest zdecydowanie LEPIEJ ;]

    Julka.99

    OdpowiedzUsuń
  12. CoolDoti. Strój wolę przed, a makijaż po. Ale fryzura po mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Smuack wolę przed. I strój i makijaż i fryzura lepsze przed.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze