poniedziałek, 25 czerwca 2012

Spoilery

W spilerach ukazało się pudełko, które sugeruje, że wkrótce szykuje się nowy sklep Tribute- Jean Paul Gaultier Tribute.

Jean Paul Gaultier jest francuskim projektantem mody, a także muzykiem. Ze względu na swój charakterystyczny, lekceważący styl, Gaultier był przez długi czas uznawany za enfant terrible. Lubił szokować, projektując np. spódnice dla mężczyzn, oparte na szkockich strojach ludowych. W jego pokazach brali udział niekonwencjonalni modele, „puszyste” kobiety i mocno wytatuowani mężczyźni. Jego prowokacyjny styl przyniósł mu mu ogromną, światową popularność.
( zródło wikipedia)


Podoba wam się coś?
________________
Reklama:
Jeśli chcesz wygrać 100 stardollarów i wspaniałe nagrody rzeczowe, kliknij tu

18 komentarzy:

  1. Koszula w pasy całkiem fajna, jestem ciekawa jak będzie wyglądać na lalce. Brzoskwiniowe spodnie też są niczego sobie.
    Justyna2606

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo ta koszula jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. zobaczymy, co będzie :3


    talasatin

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi podobaja sie spodnie ;) Zobaczymy co pojawi sie w sklepie ;P

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas zacząć zbierać kasę! Zazwyczaj straam się kupić dużo z tributów, bo te ubrania podobają mi się najbardziej , są takie prawdziwe... Tylko troszkę potzreba na nie kasy, no nie? ;)

    kia_07

    OdpowiedzUsuń
  6. och! chyba nowe tribute za nie długo zawita na SD :) już się nie mogę doczekać!
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  7. Znowu?Kasy już na to wszystko brak.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moją uwagę z tych ciuchów zwróciła koszula w pasy i brzoskwiniowe rybaczki. ;]


    Julka.99

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi sie nic nie podoba.

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  10. o kolejne tribute :) ładne te pomaranczowe butki ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. ale te rzeczy to raczej nie będą w kolekcji Tribute Gaultier, za zwyczajne jak na niego. Zresztą nie przepadam za jego kreacjami a te rzeczy w kratkę są całkiem fajne.

    OdpowiedzUsuń
  12. hmm nic nie podaba mi sie


    wampirkas

    OdpowiedzUsuń
  13. Ze spoilerów nic mi się nie podoba :)

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna koszula w pasy i pomarańczowe buty :)


    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze