niedziela, 15 lipca 2012

Bazarek , Bazarek!!!

Kolejny artykuł z serii nasze bazarki i co warto kupić.

Zacznę od sukienki
Babydoll Tunick z  IT GIRLS
można ją kupić w okazyjnej cenie do 30 sd jednak realna bazarkowa cena waha się od 80-150sd.
Myślę, że w przyszłym roku ta sukienka będzie kosztować krocie.












Pozostałe trzy perełki bazarkowe to ciuchy z domu mody CHANEL




Silver Cornel Jacket

kupicie ją również do 50sd
jednak za pare miesięcy nie sądzę by można było ją kupić poniżej 100sd














Coco Jcket

musicie go mieć !
Ten żakiecik jeśli go nie kupicie teraz będzie was kosztował fortunę ,jeśli zapragniecie go mieć. Jego cena wzrasta z dnia na dzień.
Obecnie ceny się wahają od 30-300sd











 
V Woven Bathing Suit

Jeśli nie masz go w szafie biegnij do bazarku JUŻ!!!
Jeśli znajdziesz go za 50sd nie żałuj kup !!!
Nie ma mowy o tym by go nie posiadać. Jak tylko pokaże się nowa kolekcja ten ciuch będzie kosztował z 4 razy tyle.









Dobra wiadomość dla tych, którzy nie mają zbyt wielu pieniędzy i marzą  by zarobić kilka ładnych sd. Ciuchy z CHANEL nie posiadają limitu co oznacza, że można kupić np z każdego po 2 szt :) Dzięki temu  zatrzymacie jeden dla siebie a drugi sprzedacie za podwojoną cenę .
Jeśli jednak posiadacie je w swoich szafach nie spieszcie się z ich sprzedażą a jeśli jednak to nie za mniej niż 50-60sd na chwilę obecną.

W komentarzach jak poprzednio możecie reklamować swoje bazarki i pisać co sprzedacie i czego szukacie :)

pozdrawiam:)

13 komentarzy:

  1. zaparszam szukam skr&bani
    wampirkas

    OdpowiedzUsuń
  2. ZAPRASZAM DO SB KOCHANAEMILCIAA

    OdpowiedzUsuń
  3. również zapraszam na mój bazar i do zielonego pokoju gdzie wszystko jest na sprzedaż

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.
    podoba mi się bo jest bardzo elegancka, może kiedyś wysilę się i poszukam jej ;)
    2.
    ładna jednak nie kupiłam jej w samym sklepie jakoś nie przekonała mnie za bardzo...
    3.
    ten za to bardzo mi się podoba i żałuje, że nie kupiłam :P warto go mieć bo jest przydatny do stylizacji :D
    4.
    nie przepadam za takimi rodzajami garderoby więc raczej nie skuszę się na kupno :P
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie rzeczy bardzo ładne, a niestety nie posiadam żadnej. Nie stać mnie na nie.
    Justyna2606

    OdpowiedzUsuń
  6. mam 2 rzeczy z tego i nie żałuje że kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przed chwilą wróciłam z polowań w bazaarku i jestem szalenie zadowolona. Znalazłam żakiet oraz strój (2 i 4 obrazek) za każde z nich płacąc jedynie 27sd!. Uważam, że miałam niezłe szczęście, jednak nie udało mi się znaleźć sukienki(tuniki) z pierwszego obrazka, chociaż to ją najbardziej chciałam zdobyć.. :(

    kiwki14

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dzisiaj kupiłam Silver Cornel Jacket za 21 sd!!! a normalnie chyba kosztował więcej jak był w starplazie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam do mojego starbazaru . ; - ) . ,wszystko z fioletowego wnętrza na sprzedaż . !
    ___________
    SylwiOrange

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze chciałam napisać że sprzedaję TANIO buty DKNY, oraz wiele innych rzeczy w okazyjnych cenach

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne są te ciuszki ;)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  12. Sprzedam Hot Buys Top KamilaxP

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze