niedziela, 22 lipca 2012

Konkurs Zapytaj Gosie już się zakończył

Konkurs zapytaj Gosię się już zakończył. Tutaj możecie sprawdzić na jakie dziesięć pytań odpowiedziała. Większość z nich dotyczy jej stylu, makijażu jak się ubiera itd. Moim zdaniem to żałosne kogo to interesuję. Nie lubię jej stylu. Moim zdaniem ma okropną twarz, a jej stylizacje nie zachwycają. Na poniższym obrazku kilka z nich:
A wy co myślicie o jej stylu? Wzięliście udział w tym konkursie? Przeczytacie odpowiedzi dziesięciu zwycięskich pytań?

31 komentarzy:

  1. Gosia ubiera się okropnie! A poza tym jej twarz i grube ramiona... Bez komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bleeehh.. Okropnie się ubiera.
    Ej , wiecie co czytałam na takim jednym blogu że Gosia w tych pytaniach odpowiadała że lubi się zatracać w sklepach LE , ale nie zauważono u niej ani jednego ciuszku z LE , czyżby kłamała dla większej sprzedalności ubrań z LE?

    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się nie podobają jej stylizacje . Moim zdaniem jej twarz także jest brzydka i mało ciekawa.

    akukula

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze? Nigdy nie chciałabym mieć takiej lalki jak ona. Wszyscy się nią zachwycają, a tak naprawdę wygląda jak stara, gruba baba. Serio nie wiem jaka ona jest w realu, ale jej styl mnie przeraża. To moja opinia. Jak ktoś uważa inaczej mam nadzieję, że się na mnie nie obrazi. :)
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie jej styl zupełnie się nie podoba. Nie chciałabym mieć takiej lalki. Odpowiedzi na pytania nie czytałam i nie mam zamiaru.

    LadyYorkLove

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny nagłówek :D a co do Gośki racja, sam wczoraj zdecydowałem, że sknocę o niej jakiś artykuł, nie pochlebny rzecz jasna. ona jest tragiczna :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Adam: Dzięki, no w końcu ktoś na pisze prawdę o niej, aż wstyd że Polacy mają taką reprezentantkę adminów, będę czekać na artykuł :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny nagłówek :*
    Czy do niego używałaś zdj. polskiej modelki w spiętych włosach?
    Miałam mieć taki sam, ale wykonwaca nie dał rady ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z wami. Ja zadałam jej pytanie co do stardoll, a ona wybrała takie, w których chodzi o nią :/ Wszystkie są podobne - dotyczą jej ubiorów , makijaży i wakacji . Kogo to obchodzi ?! :|

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosia ubiera się strasznie.A w konkursie nie brałam udziału:(

    Gabixis

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosia ubiera się okropnie. Jest gruba i ma dziwną twarz. Co do stylu to brzydki.Nie wiem co niektórzy w niej widzą O.o

    Anusia2001p

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie również nie podoba się profil polskiej administratorki

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! Przeczytałam wszystkie odpowiedzi i jestem pod wrażeniem ... no jakby walec po mnie przejechał. Te pytania i odpowiedzi to żenada, jeśli ta lalka ma odzwierciedlać realną osobę to cóż może warto puścić wodzę fantazji...

    OdpowiedzUsuń
  14. Też uważam, że ma kiepski styl i zwykłą twarz... Nie wyróżnia się niczym specjalnym, chyba że brakiem gustu. No cóż, Gosia wybierała pytania, widać wybrała takie, na której jej było najłatwiej odpowiedzieć...

    kia_07

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosia jest plastikowa i brzydka. I to ma być nasz przykład? -,- a kogo obchodzi jej styl?! Bardzo żałosne pytania

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie podoba mi się styl Gosi.Takie sobie pytania.Co nas obchodzi jej styl ?


    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  17. powinna godnie reprezentowac nasz kraj, ale cóż.

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia co to za lalka, nie znam jej. W konkursie nie brałam udziału. Oceniając po zdjęciach nie podoba mi się ani z twarzy, ani z ubioru. Uważam, że wygląda tandetnie, więc nie mam czasu i ochoty poświęcać więcej czasu na pisanie opinii na ten temat.
    Justyna2606

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie podoba mi się profil polskiej administratorki, ale w konkursie wzięłam udział bo myślałam, że darmówka będzie, a jej nie było.. ;(
    to-ja-to-ja

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasami zastanawiam się czy nie zmienić kraju na stardoll, bo wstydzę się jej.Inne adminki są ładne , a nasza od nich odstaje.

    OdpowiedzUsuń
  21. matko i ona ma royalyty ?! a wygląda tak tandetnie :/ naprawdę żałuję że mamy taka polska administratorkę,jej tyle ładniejszych lalek w polsce ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się według mnie ona ma okropny styl ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. chyba nikomu nie podoba się jej styl ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ona się ubiera gorzej niż bezdomny ;P
    Wgl. za gruba jest ...


    okis2000

    OdpowiedzUsuń
  25. Hehe, jak moja siostra wchodzi na jej konto to w pierwszej sekundzie ładowania stronki mówi że to 'wieśniaczka' ;))) nadia_inez

    OdpowiedzUsuń
  26. Niepodoba mi się jej dolka ma za grube ramiona i okropną twarz.Jej stylizacje są okropne a o makijarzu nie wspomnę!Czasem mi wstyd że taka dolka reprezentuje nasz kraj!

    OdpowiedzUsuń
  27. Niepodoba mi się jej dolka ma za grube ramiona i okropną twarz.Jej stylizacje są okropne a o makijarzu nie wspomnę!Czasem mi wstyd że taka dolka reprezentuje nasz kraj!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fuuu okropna twarz i grube ramiona jak na kobiete z nadwagą.Zgadzam się z wami Gosia powinna godnie reprezentować nasz kraj...


    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  29. Gosia ma za grubą dollke . , blee .,brałam udział w konkursie i dupaa ...
    _______
    SylwiOrange

    OdpowiedzUsuń
  30. dziwi mnie to, że na SD jest adminem skoro średnio przykłada się do wyglądu doll :/
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze