wtorek, 10 lipca 2012

LE w starplazie

W starplazie niespodziewanie pojawiła się nowa kolekcja Limited Edition. Ukazały się aż 4 piętra. Ceny wahają się  40 sd do 200sd. Ogółem cała kolekcja jest ciekawa. Dużym plusem jest to, że pojawił się męski manekin. Sweterek z tego manekina (męskiego) jest na tyle śliczny, że nawet dziewczyny się na niego pokusiły ;) Co sądzicie o kolekcji? Kupiliście coś? Pochwalę się, że kupiłam 7 rzeczy. Odmówiłam se kilku z powodu braku sd  :C





Podoba się Wam reklama owej kolekcji?

16 komentarzy:

  1. Kolekcja bardzo fajna. Ja kupiłam tylko 4 rzeczy choc gdyby sd mi na to pozwoliły kupiłabym o wiele więcej :P
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna reklama :)niestety nie skorzystam i nie kupię nic, ponieważ nie jestem SS, a kolekcja jest całkiem fajna :/
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  3. Reklama jest fajna , ale co do kolekcji to mam zumelnie inne zdanie . Kupilam tylko 2 rzeczy . Myslalam ze ta kolekcja bedzie taka kwiecista i kolorowa na lato a ty nic ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja jest bardzo ciekawa . Napaliłam się na torebki . Ale nie mam kasy .
    __________
    SylwiOrange

    OdpowiedzUsuń
  5. cóż dla mnie to jest za drogo przede wszystkim mentalnie za drogo

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem SS, więc nic nie kupię, ale kolekcję przejrzałam z czystej ciekawości. Z całej kolekcji byłabym skłonna kupić może 5 rzeczy. Inne nie wyglądają źle, ale jakoś mnie nie powalają, a za takie pieniądze liczę na więcej. Bywały ładniejsze kolekcje.
    Justyna2606

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna ciuchy, kupiłam tylko kilka rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja jest boska ale sd brak ; (
    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaraz idę kupić.

    MissLaiunia

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupione. Wydałam ponad 700 sd :)

    MissLaiunia

    OdpowiedzUsuń
  11. kupilabm wiekszosc ubranek ale aksa :C

    OdpowiedzUsuń
  12. Reklama jest bardzo ładna i zachęca do zakupów :)

    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda a , że mam mało kasy ;/ Kupiłam tylko 2 rzeczy . A podoba mi się więcej :D

    akukula

    OdpowiedzUsuń
  14. kupiłam czarne okulary,zakolanówki,sukienkę z białą spódnicą i kocie okulary.

    chciałam jeszcze kilka rzeczy, ale już nie było kasy. i ten piękny męski sweter :x

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wiem, może coś kupię ;D

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze