czwartek, 26 lipca 2012

Loteria na przywitanie

Cześć!
Na stardoll w obecnej chwili nie ma żadnych nowości, a jak była to napisała, o niej właścicielka bloga..i nie mogłam się doczekać aż z Wami się przywitam więc mam na imię Oliwia, skończyłam 12 lat. Na stardoll kryję się pod nickiem NuWkA. Będę tutaj pisała przez kolejne 10 dni. Miejmy nadzieję, że zostanę tutaj na dłużej..

 Żeby nie było nudno organizuję mini loterię, w której do wygrania są oto poniższe ciuchy


Aby wziąć udział w loterii należy
- być obserwatorem TEGO bloga
- wpisać numer ubrania jaki się chce ewentualnie jakie się ma ubrania

BĘDĘ SPRAWDZAŁA CZY JESTEŚ OBSERWATOREM !

Loteria trwa do 27 lipca, do godziny 23:59. Następnego dnia będą ogłoszone wyniki.

LOSUJĘ!


65 komentarzy:

  1. Hej.

    Zgłaszam się, nic nie mam, chciałabym numer 5

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się c:

    Chciałabym nr 2 , 4 lub 5 .

    Martax3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się, ma nr.5, chciałabym 1,2,3 i 4 ; p
    Vikula5 ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się
    chciałabym numer 2
    madziucha1232

    OdpowiedzUsuń
  5. Zglaszam sie
    mam nr 5 a chce nr 4
    aniaa555

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się
    chciałabym nr. 3 lub 5
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się
    Mam numer 4

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłąszam się, chciała bym 1, 4 lub 5 ;D

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej hej . Mam nadzieję że zostaniesz dłużej . Chciałabym 1 lub 4 wszystko jest ok .

    OdpowiedzUsuń
  10. zg się. chciałabym nr. 2 xD


    daria8883

    OdpowiedzUsuń
  11. hej, witaj na blogu. bardzo bardzo bardzo zależy mi na 5
    serina.14

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się :)

    Marzę o numerze 4 *.*
    Bardzo chciałabym go wygrać , to jest jedyny ciuszek jakiego najbardziej chcę . Bardzo Cię o niego proszę *.*

    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  13. zg sie

    StylistaKamila

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj, chciałabym nr 1

    mychorek1

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się ;D

    Chciałbym 1,4 lub 5 ;D

    Krysia12

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się , chciałabym nr 4 : )

    Challaya

    OdpowiedzUsuń
  17. Zg sie ;)

    Chcialabym 1

    poisontome

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się

    Nick ; Angela22Pink
    Chciałabym 4 ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się
    chciałabym 2 albo 5

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się

    wampirkas

    Nic nie mam mi to obojętne : )

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam serdecznie :)

    Zgłaszam się.Mój nick to Gabixis chciałabym 4

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się chciałabym nr.4
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  23. Zg się.
    Posiadam już: 3 i 5
    Pozdrawiam.
    Karensis

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się ;D
    Najbardziej bym prosiła o 3 . ;)Ubranie, które mam to 5.

    ewelunia7

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się chciałabym numer 3 lub 5 ale to obojetne ; )


    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się :) Prosiłabym o 4 :3

    PaulaXDD

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się

    Chciałabym nr 4

    Av_PL (obserwuję jako Czeko)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrze by było gdybyś została na dłużej . :D
    ewelunia7

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się
    jestem obserwatorem bloga
    chciała bym 1 bądź 2 ;)
    życzę powodzenia w pisaniu notek
    kala_15

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaszam się :)
    mam nr 5
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się, chciałabym nr.2, 4 lub 5 ^^
    szminka12

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się
    chciałabym 3
    Bloody_Merry

    OdpowiedzUsuń
  33. Heeeej, ty chyba jesteś jedną z nowych redaktorek... witam cię serdecznie i liczę na to że będzie wiele ciekawych postów... obserwuję bloga, chciałabym numerek 4 lub 3. ;) Jak ci wygodniej. xd. Pozdrawiam cię, nadia_inez

    OdpowiedzUsuń
  34. Oczywiście zgłaszam się . Jeżeli chodzi o ubranie , które mnie interesuję , jest nim czerwona sukienka z VOILE spod numerka : 1 . Jest ona bardzo i to bardzo ładna , wprost śliczna , no i urocza :* Jest z nutką Glamour . Zaczęłam marzyć o tym aby była mojaa :) . heh pozdrawiam serdecznie
    WeroniuS

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się ! :)
    wszystko jest ładne, ale najbardziej podoba numer 5 ;)
    missedziq

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej miło Cię tu gościć ;)
    Mam nadzieję ze zostaniesz an dłuzej a co do loterii to dobry pomysł.
    zgłaszam się i najbardziej bym chciała nr 3 :>
    i mam już 5

    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się, podoba mi się nr 1

    MissSuzi17

    OdpowiedzUsuń
  38. zgłaszam się
    chciałabym nr.4
    magista

    OdpowiedzUsuń
  39. Chciałabym 4 :D


    MissZoee1999

    OdpowiedzUsuń
  40. Cześć, powodzenia w pisaniu :3

    zgłaszam się
    Chciałabym nr 4.
    Mam już nr 5.

    Paulga

    OdpowiedzUsuń
  41. zgłaszam się i strasznie podoba mi się numer 1 proszę bardzo chciałabym chodź raz wygrać :)
    wika425

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się.

    Chciałabym numer 2, 3 albo 4 :)

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się.
    Prosilabym o numer 3, 4 , 1

    OlaStawik

    OdpowiedzUsuń
  44. zgłaszam się. chciałabym 1 lub 4.



    talasatin

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się chciałabym nr. 1,5 i 3

    Anusia2001p

    OdpowiedzUsuń
  46. zgłaszam się :)
    Minusia11
    chciałabym najbardziej nr 2, ale nie pogardzę żadną rzeczą. ;p

    OdpowiedzUsuń
  47. zgłaszam się
    chciałabym nr.2, bo nr.5 już mam
    kinwin1998

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się, mam numerek 5 a chciałabym numerek 2 najbardziej ;3

    asiakotek

    OdpowiedzUsuń
  49. Chciałabym nr. 4 lub 5 ;*
    Obserwuję blog !
    Zgłaszam się.
    Marysiasuperkro

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się.
    Chciałabym numer 3. :)

    monikamrowa

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się chciałabym numer 1 lub 4 :>


    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się chciałabym 1 lub 5.
    Oliwcia30

    OdpowiedzUsuń
  53. zglaszam sie !

    Chcialabym 1 a mam 5 ; )

    Szejli_xD

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  55. Hej ;D, my się już znamy xdd

    zgłaszam się.
    chce 1, bo wszystko mam oprócz 1

    LoveStokrotka7

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się

    martynaCoral

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się
    Mam 4 i 5
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  58. Mój nick to Stracciatellaa, na blogspot pomarańczowa. ;]
    Obserwuję bloga, chciałabym numer 1 bądź 3. ;]
    Dziękuję za uwagę! ;d

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze