sobota, 28 lipca 2012

Masz zwierzaka?

''Do you have a pet? '' - Taka dziś widnieje ankieta na głównej stronie stardolla. Jak dla mnie to ciekawe pytanie, dlatego z chęcią odpowiedziałam.  Zaznaczyłam odpowiedź trzecią, a to znaczy, że mam dużo pupilów. Gdy zobaczyłam wynik, trochę się ździwiłam! Najwięcej osób zaznaczyło - NIE. No cóż. Wiele zwierząt jest bezdomnych, a ludzie nawet ich nie przygarną :C Wy macie jakieś pupile? Jak tak, to jakie, ile? ;) Możecie się pochwalić ich imionami, może i ja to zrobię. Zapraszam do dyskusji kochani!



Z komentarzy wybiorę 3 najaktywniejsze osoby, które następnie wybiorą sobie po jednym  pupilu z poniższych



53 komentarze:

  1. Miałam.Miał na imię Czarek i był psem.Niestety zmarł 23 grudnia 2011r. i miałam rybkę Igora.Aktualnie nie mam żadnego.Piesku i rybko składam wam hołd

    Gabixis

    OdpowiedzUsuń
  2. U, przykro mi :c Ja mam kota o imieniu Czarek:D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam 3 pSY oWCZAREK nIEMIECKI , York , Mieszniec , owczarek ma na imię MARKUS ,yORK mALWINKAA mIESZANIEC cZAKI :)
    I MAM PONAD 15 rYBEK <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam zwierząt

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim 1 zwierzęciem była ryba bojownik - zosia, potem kuba obie ryby zdechły po roku, miałam kotke zuzie, niestety wpadła pod samochód za dużo cierpiałam po stracie pupila by zdecydować sie jeszcze na jakiegoś.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kiedyś miałam bardzo dużo rybek! nawet glonojady miałam :D i świnkę morską, ale miała czkawkę i umarła :(
    ale aktualnie z chęcią przygarnęłabym jakiegoś pieska albo kotka! niedługo może będzie sposobność :D
    Minusia11

    OdpowiedzUsuń
  7. Aktualnie ma chomika dżungarskiego, ma niecały rok. Jest biały, ma różowy nosek i nazywa się Lindley. Wcześniej miałam szarego chomika (Greydi).
    Pięć lat temu dostałam pierwsze zwierzątko, czerwonego bojownika, Florkę. Po roku, gdy zdechła, kupiłam Sky'a, również bojownika, tym razem niebieskiego, żył też rok. Potem był Sosik, niebieski bojownik, żył tylko miesiąc :((
    Cały czas błagam rodziców na psa lub kota, ale mówią, że mamy za małe mieszkanie na dużego psa, a małego na pewno nie wezmą bo znają kilka nieszczęśliwych historii z yorkami (jednego porwał jastrząb, drugi po dostaniu piłką tenisową w głowę miał jakiś krwiak w mózgu, na trzeciego spadł mrożony kurczak z zamrażarki i piesek zdechł na miejscu). Pozostaję mi tylko cieszyć się psiakami i kociakami moich koleżanek...
    Vikula5

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaa.. i jeszcze co do ankiety: wiele osób klika byle jaką odpowiedź, byleby zdobyć starmonety. Wywnioskowałam to, kiedy zobaczyłam że w większości ankiet jest najwięcej głosów na pierwszą odpowiedź.
    Vikula5 ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagłosowałam na nie, ale mam rybke xdd

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale, to jest naprawde przykre ;c mi sie serce kraja jak widze jakiegoś bezdomniego zwierzaczka ;c

    OdpowiedzUsuń
  11. jaj mam w domciu trzy stwory :D dwa psiaki Sara i pogo i mojego ukochanego chomika ♥ Rhea :)
    chciałabym mieć jeszcze kota ale niestety chyba ze względu na psy nie będę go miała jak na razie :(
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  12. oczywiście ze mam ! chomika syryjskiego :> jest to już 4 z rzędu ;p jakoś lubię te małe zwierzątka :> jakoś kot czy pies to dla ine zbyt duży obowiązek. koty z tą kuwetą itp a psy spacery choc przynam ze bardzo lubie pieski, mam na wsiach u babć razem 3 psy :) a co do ankiety to wieksozsc osob nie myslala pewne przy wyborze odp bo tlyko wzięli "zagłosuj" zeby zdobyć te 2 lub 3 sm ...

    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście że mam zwierzaki, mam ich 3. Pies ma 7 lat i nosi imię Kleo. Kota mam ma ok. 3 lat nie wiem za bardzo bo znalazłam go i nosi imię Tigger ;33 No ostatnie zwierzątko nie pamiętam ile lat ma ;x to gekon lamparci ;33 Ma na imię Księżniczka :D Eh imię wybierałam jak byłam mała wiec xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Hejcia. Ja mam 5 psiaków . Są bardzo słodkie . Miałam różne zwierzaki : chomiki , króliki papugi , świnki ... Mam psiaczki : dejzi , misia , migotka , godzi i leon . Mój tata jest weterynarzem i miałam w domu bardzo dużo małych szczeniaczków . Bulodżki , mopsiki itp. Najbardziej maże o bassecie są takie słodkie . Nigdy ich nie miałam ale naprawdę dużo o nich wiem . Mają słodkie małe nogi , długie uszy i są piękne . Z chomikami miałam wiele przygód . Jedną z nich było to że jak się rano obudziłam to mój chomiczek ( Stefan ) spał sobie na kanapie . Uciekł z klatki i się wciągnął po kocu . Stefan i Iwonka byli bardzo fajni . Mojego kota zagryzły psy sąsiadów . Chomiki uciekły po roku . Papużki oddałam . Rybki umarły . Króliczek uciekł .Na świnkę byłam uczulona . A pies ? A moje psiaczki są ze mną . Oczywiście musiałam to przeżyć i z około 30 psiakami się pożegnałam ( moi rodzice sprzedawali ) .A tu przesyłam tak na koniec zdiencie mojej psinki ( misi ) . Jest podpisana moim przezwiskiem " klimat" http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/562708_296385247111537_1872926361_n.jpg . Dziękuje za przeczytanie .
    ______________
    @ ola stawik - Też miałam psiaczka Kleo :)
    Na stardoll 1kw

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również zaznaczyłam nie, dlatego że mój ostatni pupilek niedawno zdechł :(

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam 2 kotki ;] Jeden to Rudolfik - jest rudy- ma 8 miesięcy, a druga to Kulusia - ma 5 latek- ;] Oprócz moich kotków posiadam pieska- nazywa się Spaik ;] Po wakacjach moja Mama obiecała mi, że kupi mi rybki ;] Kiedyś miałam patyczaka i drugiego pieska-labladora- jednak niestety zmarł ;[

    OdpowiedzUsuń
  17. eh.. ja przez całe moje życie miałam mnóstwo psów.. obecnie mam sznaucerka miniaturkę o imieniu Pegi, oraz koszatniczkę, która nazywa się Kosia :) Ostatnio urodziła 4 maluchy, Tosię, Mysię, Zosię i Spryciarza :)
    Niestety musiałam je sprzedać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gabixis.. wiem co czujesz.. jednen z moich psów został przejechany, jeden uciekł i nie wrócił, labladorka musieliśmy oddać, bo demolował nam mieszkanie..

    OdpowiedzUsuń
  19. Często jak widzę jakieś bezdomne zwierzaczki to aż się smutno robi, albo jak widzę, że ludzie bawią się zwierzętami jak zabawkami, a nawet gorzej.. ;(( Smutne jest ile ludzie mają w sobie nienawiści :) Apropo ciągle zapominam o moim nicku..
    MissEdziQ

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam 2 Psy, 1 kota i rybki. Pies, a raczej suczka wabi się Sonia, natomiast drugi pies Fafik. Sonia jest małym psem, fafik za to jest ogromny. Przerasta mojego małego braciszka :D. O kocie dużo powiedzieć nie mogę bo tak naprawdę nigdy go nie ma w domu. Wiem, że ma już 12 lat, jest siwy i leniwy :D. Całymi dniami śpi u sąsiadów na ławeczce...

    OdpowiedzUsuń
  21. Czyli nie tylko ja miałam patyczaki :) . Aha zapomniałam w tamtym .
    Miałam : patyczaki i pająka . Pająk był oswoiony mój tata dostał . Kocham zwierzęta .

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam jednego pieska, o banalnym imieniu- Azor :D.
    Amundziak

    OdpowiedzUsuń
  23. heh, nie jest złe. Ja mam o imionach Rambo i Bambo :D

    OdpowiedzUsuń
  24. @kw1. Mój przyjaciel ma pająka o imieniu Kruszynka :D

    OdpowiedzUsuń
  25. @kw1. Mój przyjaciel ma pająka o imieniu Kruszynka :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam pieska ;D
    Ma na imię Maksymilian xd

    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie mam żadnego zwierzaka. A to dlatego że rodzice nie chcą się zgodzić :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Maaam 3 (były 4) szczuryy <33

    OdpowiedzUsuń
  29. Mój pupil to sznaucer średni, wabi się Reksio, jest niestety chory na padaczkę. ;(

    Wera11160

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam pieska Rokiego i dwa kotki Nika , a drugiego jeszcze nie nazwałam bo dopiero się urodził i nie wiem jaką ma płeć ,jak to będzie dziewczynka to Multina , a jak chłopczyk to Bazyl :)
    ewelunia7

    OdpowiedzUsuń
  31. @ call me andy
    Szczurki są słiit
    1kw

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja mam pieska (yorka) o imieniu Matti :) Ma on 3 lata czyli w przeliczeniu na nasze 21 lat ;d Jest słodki ! Uwielbia jeść serdelki i wątróbkę ... jego chore upodobania. Czasem skubnie także pomidora , ogórka i inne warzywa. Nie lubi karm dla psów. Jest wyjątkowy bo nie lubi chrupek , papek itd. dla psów. Woli żarcie dla ludzi ;) Jego sierść ma piękny srebrno blondynko wo złoty odcień :) Jego ulubiona zabawka to piłka ze sklepu Aligator ;) Iż mieszkam pomiędzy centrum miasta mój pies nie ma gdzie się wybiegać więc po prostu wypuszczam go a on i tak wraca :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam pieska Rockiego który miał 16 lat i zdechł niestety podczas jednej z burz dostał ataku padaczki. Pare dni potem na ulicy znalazłam suczkę,miałam ją nazwać Roksana na cześć mojego pieska ale potem jadłam podróbe Nutelli Amelie i nazwaliśmy ja Amelka :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mam kotka o imieniu Pysia. Biała kotka z burymi łatkami. Ma siedem miesięcy. Dostałam ją na sylwestra od koleżanki mojej siostry. Bardzo lubi tarzać się w piachu i wygłupiać się. Bardzo dobrze łapie myszki i często biega za mną jak piesek. Uwielbia mięsko i potrawki dla kotów.
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam pieska, który wabi się miśka. Wiem, niezbyt kreatywnie ale dostałam go od kuzynek które mają 5 i 6 lat a piesek ( w zasadzie suczka ) przyzwyczajony był już do tego imienia.
    :D Niedawno urodziła dwa pieski, które niestety musieliśmy oddać. Były baardzo słodkie i malutkie :* Miśka też nie jest dużym psem, jest malutkim mieszańcem. Ma może max 50 cm wysokości
    Mam również starą kocice, która uwielbia się łasić i małego kotka pinky . Słodziaczek :] Ma wszystkie kolory sierci jakie by tylko : czarny, szary, brązowy, rudy .. a ogólnie jest biały .
    Moje kochane zwierzaczki :*
    Aaa, kiedyś miałam złotą rybkę ale wtedy nie byłam jeszcze zbyt odpowiedzialna i ... :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja mam pieska troche już stary bo ma aż 8 lat dostałam go na 4 urodziny nie jest rasowy ale według mnie jest słodki.Mam też kotke Misie która niedawno urodziła 3 małe kotki ale niestety 2 oddajemy a 1 mamy sobie zostawić bardzo lubie się z nimi bawić są takie malutkie i słodziutkie ; *


    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja, mam 1 Owczarka Niemieckiego dostałam go od rodziców na BOŻE NARODZENIE jak miałam 3/4 latka. Nazywa się Ares. :)

    Mam 2 Yorki Terriery Jessy i Tigę.
    Jessy rodzice mi kupili a Tiga to córeczka Jessy . ! ; ]]


    daria8883

    OdpowiedzUsuń
  38. a ja mam kota tajskiego o imieniu lucky ktory jest reproduktorem i od dwoch tygodni mam rowniez mala kotke ktora jest jego corka i nazywa sie mini

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  39. wiele osób zaznaczyło "nie" mechanicznie ;)
    posiadam psa yorka - Rocco, 2 mieszańce - Misie i Ashley. Rybki, ahahaha ;)

    kala_15

    OdpowiedzUsuń
  40. Łooo ;d Gdybym miała liczyć ile miałam zwierząt to całe zoo . : )
    W sumie mogę wymienić :
    1.Dwie papużki- jedna byla chora,dryga zdechła z tęsknoty [*] były cudowne
    2.Chomik- chory bo znaleziony na dworze [*]
    3. Trzy króliki <33
    4.Dwa koty
    5.Rybki.
    6.Świnka morska
    7.Kanarek
    Nie pamiętam czy miałam więcej bo byłam strasznie mała jak miałam te

    Teraz mam dwa psy Astra i Diana ;) I rybki jeszcze niedawno miałam patyczaki x.x haha ;d Serio nie polecam ! strasznie sie rozmnaża ! Sam !! ;d

    Strasznie nie lubię chodzić do schroniska, zawsze płaczę jak je widze ;c wszystkie bym wzięła ! ale coz nie moge ;c Mój tata kiedyś zabrał owczarka niemieckiego -Tores, ale ostatnio zdechł staruszek <33 super piesek.

    Ale pomagam w TOZ (towarzystwo ochrony nad zwierzętami)wyprowadzam psy i wgl. :)


    Pozdrawiam Kiciunia-xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  41. a co do ankiety, to ludzie klikają , nawet nie czytając jakie jest pytanie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Miałam pieska wbił się wabił się "Timuś" mieszkał u babci i dziadka bo ja w domu mam mało miejsca na psa maił swoją budę w domu (dom jest w bloku jak coś) zmarł ze starości 2009 roku bardzo za nim tęsknie ;( x nieskończoność.
    Miałam również 3 rybki tylko najpierw opowiem ich historie.
    Najpierw razem z bratem dostaliśmy w buta samca bojownika nazwaliśmy go "Bul-Bul".Tak minię to ucieszyło że od razu w siadłam do komputera i ustawiła sobie taki opis: Dostałam rybkę ma na imię "Bul-Bul". "Bul-Bul" był koloru czerwonego na początku maił w sobie dużo energii lecz potem ogon oklapł i posmutniał już nie miał tyle energii. Po jakimś miesiącu lub dwóch dziadek przyniósł 2 samiczki. Jedna była niebieska a drga lekko czerwona. Niebieska była taka śliczna i tak mi się podobała że nazwałam ją tak samo jak ja "Wiktorka"(nwm czy jestem ładna). A tą druga nazwałam "Muszelka".Pewnej nocy "Wiktorka" zaginęła,szukaliśmy jej wszędzie myśleliśmy że może wyskoczyła. Mamię przypominało się że "Wiktorka" wieczorem wchodziła do muszelki. Dzidek przeszukał wszystkie muszelki lecz nie znaleźliśmy rybki."Bul-Bul" męczył "Muszelkę" gonił ją itp. Za jakiś czas "Muszelka" zmarła. Gdy dziadek czyścił akwarium w jednej muszelce wyleciała" Wiktorka" lecz już wyblakła i nieżywa ;( . Przez kilka miesięcy Bul-Bul żył sam. Pewnego dnia brat wstał z płaczem mówi że "Bul-Bul" nie żyje. Leżałam jeszcze w łóżku i mówię to nie możliwe.Wstałam poszłam do pokoju w którym było akwarium. I zobaczyłam "Bul-Bula" tak : ogon miał w wodzie a głowę nad wodą był na wpół wyblakły. uciekłam do pokoju i zaczęłam płakać i głośno powtarzać "Bul-Bul nie umiera" i tak kilka razy z płaczem nie mogłam uwierzyć że pierwsza rybka która została z nami najdłużej umarła. Do dziś płacze i czuje że jakaś dziura w środku serca robi mi się gdy wspominam ;( x nieskończoność
    Dziękuje za przeczytanie mojego tekstu o moich zwierzątkach. :)
    wika425

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja mam pieska o imieniu kaja ,rasa cocer spaniel amerykański on jest super polecam psy tej rasy.
    asix90

    OdpowiedzUsuń
  46. Aktualnie mam 2 pupilki-chomiki:)małe szare kulki.


    Kiedyś miałam więcej chomików,rybki,myszy,żółwia i królika:)

    OdpowiedzUsuń
  47. hehe , a ja mam psa Szarika , królika
    Ole i chomika Tłigi . ;dd , Chomika przyniosłam ze szkoły od koleżanki hahah . A pies ma 6 lat . ;d .
    _____________
    SylwiOrange

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze