wtorek, 10 lipca 2012

Met. nr 1 wazka-julia


przed:  Hmm ... Twarz medoll jest ładna. Drażni mnie tylko ten mocny makijaż. Kolory cieni dobrze współgrają, ale trochę za dużo ich nałożyłaś. To samo tyczy się pudru. Po dłuższym przyjrzeniu się zauważyłam, że brwi mają 2 kolory. Nie podoba mi się to. Lepiej, jakby miały jeden odcień  6,5/10 p

po:  Zrobiłam delikatniejszy make- up ( taki bardziej letni ;) ). Podwyższyłam oczy. Zmieniłam fryzurę na ciemniejszą i krótszą. Musnęłam usta szminką o łososiowo-różowym kolorze. Podoba mi się .


 


przed: Wszystko współgra ze sobą. Jest poprawnie, ale nie przepadam za różowymi stylizacjami 8,5 /10 p

po: Stylizacja typowo dziewczęca. Szkoda, że masz mało biżuterii. bo przydałby się jakiś naszyjnik lub inna bransoletka. Nie dałam żadnej torebki, bo żadna nie pasowała. Nie do końca jestem zadowolona z efektu, ale nie miałam pomysłu na stylizację.



Razem uzyskałaś 15 p. Dobrze ;)

Podoba wam się metka ?

Lepiej przed, czy po ? Czekam na komentarze. 



Całuję : Hela2104


18 komentarzy:

  1. Lepsza zdecydowanie po . , Chociaż uwielbiam te proste włosy . ; - D . , a za tymi krótkimi nie przepadam .
    _________________
    SylwiOrange

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie PO twarz jak i stylizacja. Przed również było ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. głowa po bardzo w moim stylu ,delikatnie i dziewczęco, podoba mi się. Co do stroju to oba są w porządku ale żaden mnie jakoś specjalnie nie oczarował.

    chyba do łączę do kolejki

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż przed jest taki bardziej kolorowy.Stylizacja podoba mi PO,jest świetna!

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  5. Racja makijaz przed jest ladny ale za mocny . Gdyby nalozyla troche mniej cienia . ;) Glowa lepiej Po .

    Co do ubrania , Przed wgl mi sie nie podoba ;/ Lepiej Po :)

    Bardzo udana metka ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się zarówno przed jak i po ;)
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie lepsza jest Jej metka ;> sorka ale niepodoba mi sie twoja

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż lepiej wygląda PO, gdyż nie jest tak mocny. Kolory ładnie podkreślają urodę doll,a nie przyćmiewają ją, ale fryzura bardziej podobała mi się PRZED.
    Strój PRZED nie był jakiś bardzo zły, ale dla mnie zbyt monotematycznie, za dużo różu, spodnie albo bluzka mogły być w innym kolorze, wtedy stylizacja byłaby ciekawsza. Zdecydowanie bardziej podoba mi się stylizacja PO, jest delikatna i dziewczęca. Rzeczywiście brakuje w niej dodatków, ale to już nie Twoja wina ;) Ogólnie wydaje mi się, że to całkiem udana metamorfoza.
    Justyna2606

    OdpowiedzUsuń
  9. po, bardzo dobrze punktujesz i wykonujesz metamorfozy

    OdpowiedzUsuń
  10. PRZED: ładni makijaż :) z 'Unique'? :P
    PO:
    delikatnie ale ładnie- nie mam zastrzeżeń
    PRZED:
    moim zdaniem za dużo różu, a jego nie lubię... ale stylizacja jest udana :)
    PO:
    stylizacja podoba mi się ale usunęłabym beret ;)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie po zdecydowanie lepiej ale przed stylizacja i make up nie byly złe choc majkiajz mocny strasznie :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko jest śliczne przed jak i po :)

    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  13. Lepsza po bardzo podoba mi się makijaż . Stylizacja też bardzo udana .

    akukula

    OdpowiedzUsuń
  14. po lepiej makijaż, stylówa przed;3

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładna metamorfoza

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  16. O wiele lepiej po :)

    frotka14

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż po lepszy, ale fryzura mi się nie podoba. Strój Po.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze