piątek, 20 lipca 2012

Met. nr 4 darc_dg


 przed: Nie powiem, że jest oszałamiająco, ale jest naprawdę dobrze :) Największym błędem jest brzydki kształt twarzy. Drugą rzucającą się w oczy rzeczą, są usta. Według mnie nie za dobrze tu pasują - zmieniłabym je na Twoim miejscu. Teraz przejdę do plusów. Są nimi : dobrze zrobiony makijaż, co można zauważyć przybliżając oczy, pasujący kolor tęczówek i włosy, które tutaj maskują kształt twarzy 8,5/ 10 p

po: Jak zwykle, gdy twarz medoll jest delikatna, ja robię ją w mocniejszych kolorach ( dla kontrastu ). Tutaj też nie ma wyjątku. Oczy pomalowałam rożnymi odcieniami zieleni. Usta musnęłam różową szminką, a policzki jasnoróżowym. Włosy pofarbowałam na miły dla oka odcień brązu.







przed: Tak jak w przypadku twarzy strój jest bardzo dobry. Podoba mi się zestawienie beżu, brązu, czerni i detali bieli. Rzeczą, która mnie drażni jest wystający zielony pasek na torebce- na Twoim miejscu schowałabym ją trochę dalej. Zdjęłabym również jeden z białych naszyjników ( za dużo tam tego ). Moje ogólne wrażenia są dobre, więc bez zarzutu daję Ci 9/ 10 p

po: Stylizacja w kolorach jasnych, ale cieplejszych ( wiśniowy, czarny, złoty, beżowy ). Ubiór jest trochę w stylu vintage. Myślę, że dobrze to wygląda. Nie każdemu musi się spodobać, ale o to chodzi :)





Razem uzyskałaś 16,5 p.Świetnie !

Podoba wam się metamorfoza ?

Lepiej przed, czy po ? Czekam na komentarze. 



Całuję : Hela2104

12 komentarzy:

  1. PRZED:
    podoba mi się bo jest bardzo delikatnie, a doll to bardzo pasuje :)
    PO:
    również mi się podoba :) zielony jest stworzony dla tej karnacji i koloru włosów :)
    PRZED:
    ciekawa stylizacja ale mnie nie zachwyca... nie wiem czemu :/
    PO:
    od pasa w górę fajne, a od pasa w dół mi się nie podoba bo te spodnie to nie mój typ :P
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  2. głowa przed bardziej mi się podoba ,a co do stroju to obie propozycje są dobre

    OdpowiedzUsuń
  3. Twarz bardziej podoba mi się PRZED. Jest delikatniejsza i naturalniejsza, taka słodka i dziewczęca.
    Strój PRZED jest ładny, ale dość bezpieczny, ostatnio często widać tak ubrane dollki. Strój PO podoba mi się, bo lubię styl vintage, a ta bluzka jest świetna. ogólnie ciężko zdecydować, które strój jest ładniejszy.
    Justyna2606

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam, ale raczej przed :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż-Przed jest ok ładnie i delikatnie.Po ładnie i kolorowo fajnie wyglądają policzki.

    Stylizacja-Przed bardzo mi się podoba wszystko jest ładnie utrzymane wszystko do siebie pasuje.Po nie lubie szerokich spodni ale w tej stylizacji bardzo fajnie wygladają podoba mi sie torebka ; )


    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  6. twarz przed mi sie nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. przed strój mi się podoba ;)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  8. Przed lepiej było.
    Moim skromnym zdaniem nie pasuje różowa szminka do zielonych cieni .
    Dla mnie to jest kit.
    Wybaczcie za komentarz ale moje jest własnie taka opinia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety masz mylne zdanie. Różowy nie gryzie się z zielonym, a to, że ci się nie podoba, nie znaczy, że jest to od razu kit :/

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze