poniedziałek, 23 lipca 2012

Met. nr 5 Metalka777


 przed: Jest przeciętnie. Twoja medoll nie wyróżnia się niczym specjalnym. Masz sporo kosmetyków, więc miałaś duże pole do popisu w makijażu, a jednak postawiłaś tylko na czarny cień do powiek, tusz i bladoróżową szminkę. Co do części twarzy nie mam zastrzeżeń 7/ 10 p 

po: Postarałam się ubarwić Twoją medoll. Użyłam kilka kolorów. Najbardziej widoczne są tutaj : zielony, fioletowy, brązowy , żółty i różowy. Mocniej podkreśliłam policzki, żeby nadać im zdrowy, rumiany blask, a fryzurę zmieniłam na wiązaną w koczek, przy czym zafarbowałam ją na zimny brązowy odcień.






przed: Jakoś niespecjalnie mnie przekonuje :/  Do czego jest tutaj potrzebny ten wianek ? To tylne przedłużenie spódnicy ( nie wiem jak to nazwać ) dziwnie wygląda, bo widać, że różni się od sukienki. Buty wyglądają ciężko, bo góra jest delikatniejsza. Ubrania ogólnie są ładne , ale źle je połączyłaś, gdyby może jeszcze raz usiąść do tej stylizacji mogłoby coś fajnego i ciekawego z niej wyjść, ale na razie daję 5/ 10 p

po: Starałam się stworzyć stylizację trochę rockową- nowoczesną. Niestety nie za bardzo jestem zadowolona z efektu :( Ogólnie jest nieźle, większość Twoich rzeczy jest czarna, więc trudno mi było stworzyć coś kolorowego i dopasowanego.



Razem uzyskałaś 12 p.

Podoba wam się metka ?

Lepiej przed, czy po ? Czekam na komentarze. 



Całuję : Hela2104

11 komentarzy:

  1. Extra metamorfoza.Strasznie mi się podoba.Daję 6 z plusem :)

    Gabixis

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna metamorfoza *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Makjaż - po
    Strój- ani po, ani przed

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna metamorfoza ni i lepiej po , ale osobiście podobają mi się obie wersje :)

    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  5. ta jest Bardzo śliczna

    wampirkas

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż-Przed jest zwykły nie ma szału ale podoba mi sie.
    Makijaż-Po jest ładnie wszystko dobrze sie prezentuje fajne kolorki ;)

    Stylizacja-Przed wszystko jest ładnie utrzymane w jednym koloru Bardzo mi się podoba.
    Stylizacja-po jest taka bardziej elegancka oczywiście super dobrane dodatki

    Czekam na swoją kolej ; )


    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki za metkę :)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna metamorfoza. Dollka przedtem wyglądała strasznie ponuro - super że zrobiłaś metamorfoze. Wygląda ślicznie :]

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze