poniedziałek, 16 lipca 2012

Met. nr 3 talaSatin



przed: Widzę, że jesteś emo. Postaram się Ciebie ocenić sprawiedliwie, chociaż to nie mój styl. Ogólnie to nie jest źle. Zniżyłabym nos i usunęłabym te 2 kolczyki po prawej, i lewej stronie brody. Zmniejszyłabym też te czarne kolczyki. Moja ocena to 8/10 p ( pod ocenę brałam inne rzeczy niż w poprzednich metamorfozach, więc system oceniania jest inny) .

po: Skoro jesteś SS, to na Twoim miejscu dokupiłabym jeszcze kilka kosmetyków (  w tym jakiś cień, puder o jaśniejszym odcieniu, eyeliner ). Po zdjęciu tych wszystkich kolczyków i rzęs,  zniżyłam nos, o którym pisałam wcześniej. Zmieniłam fryzurkę i zrobiłam delikatniejszy makijaż.







przed: Strój jest o wiele gorszy od twarzy.  Według mnie wygląda jak słodki ubiór, połączony z nie pasującymi tutaj tatuażami. Albo dopasujesz strój to tatuaży, albo tatuaże do odpowiedniego ubioru. Kolory też nie współgrają 4 /10 p

po: Trudno mi było Ciebie ubrać, gdyż masz większość ubrań z kompletnie innej parady. Postawiłam na inny styl, niż ty preferujesz, ale mi się podoba.



Razem uzyskałaś 12 p.

Podoba wam się metka ?

Lepiej przed, czy po ? Czekam na komentarze. 




Całuję : Hela2104

19 komentarzy:

  1. Wg mnie tragedia przed jak i po.

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz cudne metki juz sie nie moge doczekac na swoja!
    Makijaż-przed jest ok jeśli chodzi o emo jedynie tą kokardkę bym ściągneła.po jest ok podoba mi sie kolor ust.
    Stylizacja-przed zmieniłabym spódnice bo do emo niezbyt pasuje.Po użyłaś 2 kolorów czarnego i czerwonego stylizacja bardzo mi się podoba.

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  3. Z metamorfozą ubioru się nie popisałaś :]

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się przed/po . nie lubię pomalowanych ust szminką . i wolę długie włosy .
    ___________
    SylwiOrange

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż żaden i ubiór też żaden.

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za sprawiedliwą ocenę mnie :)

    talasatin

    OdpowiedzUsuń
  7. :) Gdzie można się zgłosić do metamorfozy? Zgłaszam się.
    mikusek1327

    OdpowiedzUsuń
  8. makijaż lepiej po ubranie raczej też.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna metamorfoza :)
    Osobiście podobają mi się bardzo obie wersje :)


    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  10. PRZED:
    nie przepadam za aż tako ostrym wyglądem, a szczególnie makijażem...
    PO:
    podoba mi się. jest prosto i lekko ale zmieniałbym kolor brwi lub włosów bo dziwnie wyglądają ze sobą :P
    PRZED:
    nie podoba mi się za bardzo bo jest pusto i kolory nie współgrają...
    PO:
    bardzo ładnie- świetne połączenie czerni z czerwonym :)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  11. zdecydowanie po. inc dodac nij ujac ;) tlyko storj po tez jest taki sobie ale lepiej

    OdpowiedzUsuń
  12. Do mikusek1327 - sprawdziłam, czy jesteś obserwatorem, ponieważ obserwujesz, już jesteś zapisana do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. coraz bardziej podobają mi się twoje metamorfozy. Docenić mimo ,że nie jest to twój styl ubrałaś jak lepiej niż była na początku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Głowa przed po prostu mi się nie podoba i nic na to nie poradzę, to nie mój styl a za emo nie przepadam, więc PO zdecydowanie lepiej.
    Strój PRZED kompletnie niedopasowany. PO zdecydowanie lepiej. Połączenie czerwieni z czernią bardzo ładne, szkoda, że nie ma zbyt wielu dodatków.
    Justyna2606

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż lepiej przed, a strój po ;)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze