poniedziałek, 16 lipca 2012

Nowości w starplazie

Szósty dzień z rzędu admini dodali nowe rzeczy do sklepu Bonjour Bizou. Dzisiaj jest ich jedenaście plus doszły spodenki hot buys do sklepu Evril Panda. Ceny wahają się od 4 do12sd oraz od 50 do 60sm. Ja już kupiłam dodatki za 5sd oraz spodenki hb, a wy zamierzacie coś kupić?

____________
Reklama:
 Heeej , z tej strony Oliwia! *mergerita*
Zapraszam was na mojego bloga: http://barwnee-stylizacje.blogspot.com/, oraz do mojego apartamentu , staram się o CG . prosze , odwdzięcze się ; p

14 komentarzy:

  1. podoba mi się HB i może bransoletka za 4sd :)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  2. okulary i jasne buty podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba raczej nic nie kupię

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic specjalnego.. raczej nic nie kupię, chociaż waham się co do tego topu za sm.. można go nieźle wykorzystać ;)

    kiwki14

    OdpowiedzUsuń
  5. kupię tylko hb . , nic mi się nie podoba z reszty .
    _________
    SylwiOrange

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobaja mi sie tylko spodenki i pasek za 5sd.


    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  7. cos tam pewnie kupię ;)

    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  8. odwiedzcie mnie , pliss!! <33

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet , fajne kilka ciuszków , buty za 5sd , i HB <33

    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Może kupię bluzkę za SM, spódniczki też są niezłe, więc zastanowię się nad ich kupnem.
    Justyna2606

    OdpowiedzUsuń
  11. Średnie rzeczy ...

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze