poniedziałek, 23 lipca 2012

Nowości w Starplazie

Dzisiaj do starplazy trafiły tylko trzy nowe rzeczy: Hot Buys z Rio oraz dwie rzeczy ze specjal offer. Jedna z nich(lampa) jest za darmówką i można kupić jej nieograniczoną ilość. Ja z dostawy kupiłam dwie rzeczy lampę i buty, a wy kupiliście coś?


Edit: Admini wycofali lampę i zamiast niej dodali tapczan z wczorajszego dnia z kalendarzu Ramadan. Ja już go wczoraj kupiłam w ciemno, bo myślałam, że będę mogła wam pokazać jak wygląda trzecia rzecz z kalendarza, ale nie pokazywało się w apartamencie. Była tzw. pusta torba :)

Zdążyliście kupić darmową lampę? Kupicie tapczan?

17 komentarzy:

  1. Kupię darmówkę, bo może się poytem przydać... Ale reszty chyba nie ;)

    PS:Może teraz zrobisz stylizację z lampy ;)

    kia_07

    OdpowiedzUsuń
  2. Do kia_07: Dzięki za propozycję, specjalnie dla cb chciałam zrobić i pójść do sklepu i dokupić lamp, bo kupiłam tylko dziesięć ich, a okazało się, że wycofali lampy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh a chciałam kupić.


    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lampy nie mogłam kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Lampę nie zdążyłam ale tapczan mam.

    Gabixis

    OdpowiedzUsuń
  6. Do martunia29: O... Jaka szkoda :( Nawet ja nie zdążyłam kupić, a miałam zamiar... Kurcze, mogłam to zrobić od razu :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zdążyłam , a tapczanu nie kupię :)

    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  8. nie kupiłam lampy bo byłam w Warszawie bez kompa . ; / . yhh . ,i nie kupie nic z tego ... może buty ... ;d .
    ____________
    Sylwiorange

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdążyłam kupić lampe ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. na razie nic nie kupię...
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam ich kilka może się przydadzą, mają ciekawy wzór na kloszu, przydatny
    Tapczan niestety nie pasuje mi do wystroju

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze