poniedziałek, 9 lipca 2012

Spoilery

Podoba wam się coś?

23 komentarze:

  1. mi się nic nie podoba

    Julka.99

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie powala.

    MissLaiunia

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nic nie kupie,nie podoba mi się; (

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic mi się nie spodobało . Raczej nie chodzę w takich ubraniach . To
    nie mój styl więc nie chcę ich krytykować . Gdy wejdą do starplazy to na pewno nich nie kupię .

    akukula

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie mają coś w sobie. A gdzie takie ubrania można kupić ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko turkusowa spódniczka. Ale i tak jej nie kupię.


    Talasatin

    OdpowiedzUsuń
  7. nic nie zrobiło na mnie większego wrażenia...
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie zrobiło na mnie wrażenie ;c
    Jaki jest obecny numer spoilerów ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie jakies tandetne ;/ Wcale nie sa ciekawe .

    OdpowiedzUsuń
  10. do doma: 44154

    OdpowiedzUsuń
  11. Niespecjalnie mi się podobają, trochę zbyt wymyślne jak dla mnie, kiedy wejdą do starplazy, nic nie kupię.
    Justyna2606

    OdpowiedzUsuń
  12. do martunia29 : nie działa mi ten ;c

    OdpowiedzUsuń
  13. do doma: a tego linka używasz?
    http://sdcdn.com/cms/items/0/44154.swf

    OdpowiedzUsuń
  14. do martunia29: tak

    OdpowiedzUsuń
  15. do martunia29 :Może chwilowy błąd jakiś

    OdpowiedzUsuń
  16. do martunia29 : Już działa dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. nic mi się nie podoba ;)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze