wtorek, 31 lipca 2012

Stardoll by Barbie - klub sponsorowany

Pamiętacie spoilery z ubraniami podobnymi do niedawnych HB's? Pewnie już wiecie, że będą one prezentami dla członków klubu sponsorowanego, którym jest Stardoll by Barbie. Niestety, jak większość takich klubów, jest on niedostępny dla Polski, ale można się do niego zapisać.

Aby zapisać się do klubu, należy:
• Zalogować się na Stardoll
• Kliknąć w ten link: KLIK
• Gdy zalogujemy się ponownie, powinniśmy otrzymać wiadomość, że należymi do klubu Stardoll by Barbie.
• Gotowe, wystarczy czekać (do 6 sierpnia)



Pierwsze prezenty powinniśmy otrzymać szóstego sierpnia, następne za dwa tygodnie i ostatnie za cztery tygodnie. Poczekamy, zobaczymy ;)
Ja się nie mogę doczekać, bo mi się prezenty bardzo podobają. A Wam? 

21 komentarzy:

  1. Mi nie działa. Zrobiłam tak jak napisałaś, ale nie należę do tego klubu ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. mi natomiast wyskakuje, że klub nie istnieje..

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie sie zapiszę .

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  5. Się zapisałam, ale instrukcję, wzięłam z innego bloga, a przy zapisaniu się dostajemy okulary i kolczyki jak hb tyle, ze inne kolor :)

    Tyniia

    OdpowiedzUsuń
  6. Edit: Już działa. ;] Dostałam powiadomienie. ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Już dawno zapisałam się do tego klubu :P

    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  8. nie skorzystam...
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem zapisana do tego klubu i czekam na kolejne darmówki ;D .
    ewelunia7

    OdpowiedzUsuń
  10. ŁIII, NIE MG SIĘ DOCZEKAĆ <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ja to uz dawno zrobilam z innego bloga i tam sie ejszcze dosatalo klczyki okualry przypomniajace HB

    OdpowiedzUsuń
  12. zapisałam się już dawno ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Raczej nie skorzystam :)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, już nie mogę się doczekać :D
    mam tylko nadzieję że rzeczy nie będą miały designu barbie ..

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze