czwartek, 26 lipca 2012

Stylizacja + MK

Witam! Nazywam się Ola, na stardoll kia_07, mam 18 lat. Tego bloga odwiedzam codziennie, jednak od dzisiaj mogę na nim zamieszczać notki (przez 10 dni).
Kompletnie nie miałam pomysłu o czym Wam napisać, chciałam coś tam napomknąć o promocji na stardollary, ale niestety inna redaktorka (również na próbę, jak ja) mnie w tym uprzedziła. No cóż... trudno się mówi :)
Nowości żadnych na Stardoll na razie nie ma, więc wymyśliłam coś innego, a mianowicie stylizację.
Czytacie może starbloga? Ja zaglądam tam codziennie i szczególnie podobają mi się wpisy pod tytułem "Outfit of the day". Są pełne inspiracji, a dzisiejszy strój dnia natchnął mnie na stworzenie stylizacji.


Jak Wam się ona podoba? 

Pozdrawiam! 

kia_07

PS: Nudna notka trochę co? To może żeby było ciekawiej zorganizuję mały konkursik związany z tą stylizacją. Należy podać imię, nazwisko i zawód osoby, na której była wzorowana stylizacja. Wygrywa sześć osób, pierwsza i 5 wylosowanych, do wygrania są rzeczy:

Zgłaszajcie się pod notką, macie czas do piątku ( w piątek też możecie się zgłaszać ). Wyniki w sobotę.

33 komentarze:

  1. oo witamy na blogu ;) Mam nadzieję że będzie Ci się dobrze pisało :)

    zgłaszam się do loterii
    ta osoba to Amber Heard jest ona amerykańską aktorką

    p.s mam rzeczy z nr 1,2,5 i 8 :)
    a anjbardziej bym chciała nr 6 :>

    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  2. Amber Heard-aktorka

    MissSuzi17

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktorka- Amber Heard


    mychorek1

    OdpowiedzUsuń
  4. aktorka Amber Heard

    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest nią Amber Heard z zawodu aktorka .

    Nick ; Angela22Pink

    OdpowiedzUsuń
  6. notka bardzo ciekawa, jednak zmieniła bym top (nie wiem gdzie, ale jest podobny w starplazie. mam nadzieję, że będziesz dodawała więcej takich notek ;)
    powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć, powodzenia w pisaniu :3

    Jest to Amber Heard. Jest ona aktorką.
    Mam nr 1, 4, 5 i 8.

    Paulga

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna stylizacja, a co do mk to mam 2,5 i 4

    akukula

    OdpowiedzUsuń
  10. Aktorka- Amber Heard Bardzo bym chciała bym numerek 7
    wika425

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja :)
    Amber Heard- amerykańska aktorka :)
    P.S. mam 1, 4, 5, 6, 8 :P
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  12. Amber Heard-aktorka
    zuzia3284
    PS mam nr 1, 5 i 8, najbardziej bym chciała nr. 2 :) a i powodzenia życzę w pisaniu ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Amber Heard czyli aktorka

    Powodzenia życzę ; )

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  15. Witamy na blogu :)
    Na zdjęciu widać Amber Heard która jest aktorką :)
    PS. Mam 1 i 8 :)
    Chciałabym 2 ;**


    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się. Nr 1 mam . ;)


    OlaStawik

    OdpowiedzUsuń
  17. zg się.
    mam nr. 1 , 4 i 8 . xd
    chciałabym najbardziej - 2

    Amber Heard jest aktorką

    daria8883

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się. osoba na zdjęciu to amber heard która jest aktorką. mam numerek 1.



    talasatin

    OdpowiedzUsuń
  19. Amber Heard! - aktorka :)
    Minusia11

    OdpowiedzUsuń
  20. Amber Heard
    Aktorka
    Mam nr. 1 i 8
    Jestem NSS więc jeśli można to chce coś za sm. :)
    mikusek1327

    OdpowiedzUsuń
  21. Amber Heard :)
    Jest ona amerykańską aktorką.

    dia-drops-mil

    OdpowiedzUsuń
  22. Amber Heard czyli amerykańska aktorka :D ps: mam to rózowe futerko

    asiakotek

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja bardzo ładna , Umiesz je robić ;) .
    Zgłaszam się . Osoba na zdjęciu to Amber Heard -aktorka. Rzeczy które mam to 1 i 8 . ;)
    ewelunia7

    OdpowiedzUsuń
  24. Witamy na blogu ! :3
    Ładna stylizacja :>
    Osoba na zdjęciu to aktorka Amber Heard .
    Mam 1 8 , a chciałabym numer 2

    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  25. witam wśród nas. zgłaszam się do konkursu. najbardziej zależy mi na 2, 3 5,6

    OdpowiedzUsuń
  26. Amber Heard-aktorka ;)

    Szejli_xD

    OdpowiedzUsuń
  27. Amber Heard, jest ona aktorką

    szminka 12 ^^
    Mam nadzieję że uda ci się na blogu, a pomysł ze stylizacją był świetny, czekam na więcej takich wpisów :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Mogłaś dać inny top. Jest identyczny w starplazie. Chyba, że już go usunęli.
    Ogólnie stylizacji niezbyt mi się podoba, ale dobrze odwzorowuje zdjęcie obok.

    Osoba na zdjęciu to Amber Heard.
    Z nagród nie mam tylko 3,4,7.

    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  29. To jest Amber Heard - amerykańska aktorka ;)

    Vikula5

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest to Amber Heard aktorka.Mam 1 2 5 i 8 rzecz

    Gabixis

    OdpowiedzUsuń
  31. Amber Heard - amerykańska aktorka

    mam 1, 5 i 6

    Nati12427

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze