niedziela, 29 lipca 2012

Stylizacja

Ostatnio kilka osób napisało, że podoba im się notka ze stylizacją. Nie wiem, czy wynikało to z tego, ze w tej samej notce była mini-loteria, w każdym razie pojawił się nowy Outfit of the day i postanowiłam zrobić drugą taką notkę.Stylizacja inspirowana jest strojem Seleny Gomez. Przyznam, że nie łatwo było ją zrobić, ze względu na to, że  w Starplazie nie ma identycznych ubrań. Ale przecież tu chodzi o to, aby Was zaispirować ;) Jak Wam się podoba stylizacja?


Żeby było ciekawiej: z komentarzy wylosuję osobę, która wygra:


I tylko jeszcze wspomnę, żebyście pisali szczere komentarze, bo zależy mi na Waszej opinii (nawet jeśli napiszecie, że stylizacja Wam się nie podoba, to nie przekreśla Waszej szansy na wygranie butów). Komentarze o treści "Zgłaszam się" itp nie będą brane pod uwagę, bo to nie jest konkurs ;)





34 komentarze:

  1. Stylizacja całkiem ładna. :)) Gdzie kupiłaś te spodenki? :D

    MissZoee1999

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja wygląda prawie jak na pokazanym obok zdjęciu bluzka i spodenki róznią się troche ale to i tak nie zmienia faktu że na stardoll są ubrania podobne do naszych :>

    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja baardzo mi się podoba *.*

    OlaStawik

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet podobna do Seleny ... Jedyne co mnie tu drażni to ta torba. Wiem , że na Stardoll nie ma podobnych ale stylizacja z tą torbą wygląda jakby twoja doll trzymała wór na śmieci ! I jeszcze drobna uwaga - mogłaś dać włosy z kucykiem ;) Nie dodało by to dolll kiczu ! Przeciwnie może i w 50 % przypominała gomez ;) Ładnie ci to wyszło ... nawet , nawet ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja bardzo podoba do ubrania gomez jedynie co to bluzka jest inna :)
    aniaa555

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba i buty mogły by być inne. Reszta ujdzie ; D

    Van_nessa11

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna stylizacja, jednak koszulka jest zupełnie inna, ale to i tak nic nie zmienia, na stardoll nie ma wszystkich ubrań podobnych. tylko mogła być inna torba :)


    talasatin

    OdpowiedzUsuń
  8. em.. stylizacja mi sie nie podoba.. znaczy hm.. bardzo fajnie odwzorowałaś buranie bodajże Seliny Gomez na swowjej dolce i za to +, ale nie podoba mi się połączenie tych butów z resztą :) Bluzka i spodenki są super bo sama je mam :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. super! naprawdę pomysłowo i kreatywnie.

    kindzia1111

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja bardzo podobna , wręcz taka sama. Super :D
    zgłaszam się, obserwuje jako szminka12

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja na pewno wypróbuję na mojej doll

    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  12. Uważam, że ta stylizacja jest świetna, może nie ma identycznych ubrań, ale naprawdę jest świetna ;)

    Wera11160

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna stylizacja jak dwie krople wody i zgłasza się do losowania
    wika428

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi sie ta stylizacja poniewaz uwielbiam styl seleny..mozna fajnie sie zainspirowac

    tenisitka18

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podoba stylizacja i jest bardzo podobna do realnej :)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja podoba mi się bardzo.Może parę rzeczy bym zmieniła, ale tak jest świetne.

    Gabixis

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja jest bardzo ładna , lecz nie cierpię tych butów , wybacz :(

    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna ;D ale okulary i buty niezbyt mi się podobają ;)
    Emciak77

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne są buty .Jeśli chodzi o podobobieństwo to je widze . Ale stylizacja świetna nie jest . Ale zakochałam się w tym naszyjniku
    1kw

    OdpowiedzUsuń
  20. Tylko buty i okulary mi pasują. Ale twoja stylizacja jest fajna, taka modna.

    OdpowiedzUsuń
  21. zdecydowanie podoba mi się stylizacja, jest podobna. czekam na podobne notki ;)
    kala_15

    OdpowiedzUsuń
  22. swietna stylizacja ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. W sumie ci powiem... fajna jest... buty pasują :D Wszystko pasuje : 33 Podoba mi sie !! ;d

    Kiciunia-xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja mi się bardzo podoba i spróbuje kupić artykuły do jej wykonania :) .
    ewelunia7

    OdpowiedzUsuń
  25. o wyszła Ci całkiem podobnie jedynie ten nadruk na koszulce ale to chyba tlyko to odbiega od realnej wesji ale i tak jest okej :> a spodenki są cudne i sa z miss sixty albo killah i warto je miec w swojej szafie bo swietnie ałcza sie w stylizacjach

    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  26. Stylizacja ładna, ale buty odrzucają. Zmieniłabym je na jakieś czarne, ale rozumiem, że wybrałaś te w oparciu o strój Seleny.

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  27. Według mnie stylizacja jest dość ciekawa. Mimo iż nie podoba mi się ten strój Seleny to ty zrobiłaś go super. Jedynie co mnie w tej twojej stylizacji denerwuje a może tak to ujmę: nie za bardzo pasuję to te brązowe buty. Wiem, że chcesz żeby wszystko wyglądało tak samo jak u Seleny ale po prostu na doll nie wygląda to najlepiej i mogłabyś znaleźć jakieś inne, w innym kolorze. Mniejsza z tym ... Stylizacja wyszła ci fantastycznie i straszne spodobała mi się teraz ta bluzka bo wcześniej jej nie lubiłam. W twojej stylizacji wygląda ona super. Szczerze mówiąc wszystko do siebie pasuję no bo bluzka do spodni, torebka do bluzki, pasek oraz okulary do butów a naszyjnik - ozdóbka ;)
    Stylizacja wyszła Ci megaa ! ;D

    cccmamba5

    OdpowiedzUsuń
  28. Stylizacja bardzo ładna..
    Anusia2001p

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizacja jest bardzo podobna mam tą bluzkę i kupię sobie reszte i chyba się tak ubiore

    OdpowiedzUsuń
  30. Minus za buty. Ale rozumiem, że innych nie mogło być. Ogólnie stylizacja jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze