niedziela, 22 lipca 2012

Wyniki loterii

 Już mamy ponad 625 obserwatorów więc podaje wyniki loterii ubraniowej. Oto osoby wraz z numerami rzeczy jakie wygrały:
1 Justyna2606           2. Madzia17x                  3. ana.marota          4  JuliaWie
5.  minerwaaa             6. Paulga                         7. Fanggle           8 JulkaKJG10
9 AnjinhaBieber         10. Black_Princess6        11.Anastazja24     12. kia_07   
13. Mergerita              14.  Mika6210               15. hiphopcia

 Po nagrody zgłaszajcie się do martunia29 w ciągu 48 godzin.

22 komentarze:

  1. aaaaaaaaaaaaaaaaaa :D wygrałam 8 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, dzięki wygrałam sandałki

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że nie wygrałam nigdy nie wygrywam mam nadzieje że kiedyś nadejdzie taki dzień wygram coś wartościowego a może zostanę komentatorem tygodnia to było by exstra :) Gratulacje dla tych którzy wygrali !!!!!!!!!!!!!! i pozdrowienia dla załogi bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle nie mam szczęścia w loteriach :c a tak chciałam mixtape top!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zwykle powtarzają się wygrani .... gratulacje .

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygrałam 12! Super! :D

    kia_07

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwycięzcom

    Gabixis

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nic nie wygrałam ;/ gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  9. Może dwie się powtórzyły, ale to loteria nie ode mnie zależy kto wygra

    OdpowiedzUsuń
  10. :( Nie mam szczęścia w loteriach. Nigdy w czymś takim nic nie wygrałam. ;( nadia_inez

    OdpowiedzUsuń
  11. O mój Boże !
    Wygrałam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ehhh znów nic nie wygrałam Fuck ; <
    Gratki dla wygranych! ; )


    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wygrałamm .. , gratuluje innym .

    _____________
    SylwiOrange

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze