sobota, 7 lipca 2012

Wyniki

Stardollary na zakup HB torebki otrzymuje PaulaXDD. Gratulacje!


A teraz wyniki konkursu na stylizację, używając ubrań ze sklepów:


Spodobały mi się cztery prace, ale jedna przede wszystkim. Pomysł na bluzkę z bransoletek bardzo mi się spodobał. Dobrze dobrane kolory, kroje... Wszystko razem ładnie się ze sobą zgrywa. Ta stylizacja zasłużyła na nagrodę główną.

1 miejsce i 50sd wygrywa



Wyróżnienia po 10sd wygrywają





Gratulacje! Po nagrody zgłaszacie się w mojej KG do jutra włącznie (niedziela godz. 23:59), inaczej nagroda przepadnie!
Życzę Wam powodzenia w innych konkursach :)

19 komentarzy:

  1. Dziękuje :D A co do prac , są bardzo Ładne :D Ale zamianiła bym dwie ostatnie miejscami :D

    PaulaXDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejność w wyróżnieniach nie ma znaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jeejku, dzięki wielkie szczerze mówiąc nie spodziewałam się 1 miejsca ale przyznam ze myślałam o jakimś wyróżnieniu ;) Gratuluję pozostałym osobom bo ich pracki były równie dobre :>

    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka z bransoletek, cudowna *.* Gratuluję pomysłu :)
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku dziękuję za wyróżnienie , nie spodziewałam się ! :) Gratuluję także innym wasze prace są piękne ! :D

    Anusia2001p

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga praca i pierwsza jest śliczna, a praca jarusa mi sie nie podoba.
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 praca jest bardzo pomysłowa . Moim zdaniem dziewczyna zasłużyła sobie na pierwsze miejsce . Gratulacje!

    akukula

    OdpowiedzUsuń
  8. jedynie pierwsza praca mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje bardzo wielkie!
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prace , Gratuluje :)


    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękujęęę bardzo ^^

    Zaraz zgłoszę się po nagrodę.
    xXVampireeXx..

    OdpowiedzUsuń
  12. 3 dolka ładnie ubrana ale twarz do niczego.1 podoba mi się najbardziej.

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze