czwartek, 26 lipca 2012

Zaginione rajstopy

Dla osób co jeszcze nie wiedzą.. Zaginione rajstopy już wczoraj doszły do sklepu Frankie Morello Tribute jednakże nikt, o tym na blogu nie napisał więc stwierdziłam, że ja to zrobię. Rajstopy Fine Fishnet Tights kosztują 14 sd. Mam podobne wręcz takie same w swojej garderobie i chyba się nie skuszę na kupno..

Na dowód tego mam screeny sklepu ze wcześniejszego postu na tym blogu, z dnia 24 lipca.

A Wy zakupicie te rajstopy, czy może już wczoraj to zrobiliście?

12 komentarzy:

  1. Nie kupiłam , i raczej nie kupię :(
    Strasznie drogie jak na rajstopy -,-

    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  2. nie kupuję drogie doysc jak an rajstopy jak sie poszuka w bazarku czy nawte po starplazie/ukrytych linkach da sie take kupic za niecale 8-10

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś mnie nie zachwyciły... nie kupie :P
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kupiłam i raczej nie kupię, zbyt dużo jak na zwykłe rajstopy

    OdpowiedzUsuń
  5. TE RAJSTOPY SĄ BŁE I NIE KUPIĘ ICH :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie kupię, kiedyś były już podobne w starplazie o ile się nie mylę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zauważyłam :)
    Nie kupię

    Gabixis

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zamierzam kupować tych rajstop , nie przepadam za rzeczami typu kabaretki . ;p
    ewelunia7

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze