piątek, 20 lipca 2012

Zapowiedz sierpniowych Hot Buysów


Podoba wam się coś?

18 komentarzy:

  1. mnie w oko wpadła kamizelka

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się buty, są boskie! I koszulka ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie już nie mogę się doczekać
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! postarali się bo doll jest w całkiem innym położeniu :P trzeba zacząć sd gromadzić bo jest dużo fajnych rzeczy :)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamizelka od razu przyciągnęła moją uwagę... Jest świetna, więc zaczynam zbierać na nią pieniądze.
    Justyna2606

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się bardzo podoba ta sukienka która jes na dollce


    Necia7

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie najlepsza kolekcja w tym roku! Wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty na koturnie są boskie :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kamizelka, koturny i biała sukienka są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Botki na koturnie, cudo ! <3
    Do tego kamizelka, okulary i naszyjnik z piórkami <3

    OdpowiedzUsuń
  11. buty na koturnie są boskie <3
    i te piórka przypadły mi do gusty, trzeba gromadzić sd
    kinwin1998

    OdpowiedzUsuń
  12. Te buciki co ma na sobiw i kamizelka napewno kupie!


    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  13. Okulary są do tego vip . Ja czekam na bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bransoletka i kamizelka super. Do reszty się waham.

    Anusia2001p

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczna jest sukienka na tej lalce i buty :)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze