środa, 18 lipca 2012

Zmiany w salonie piękności

Dzisiaj w salonie piękności zawszy aż dwie zmiany:
1. Na skórze naszej medoll powstały cienie. Najbardziej widoczna jest przy nosie
2.  W opcjach zmywania makijażu do policzków doszła druga opcja, ale nie mam kompletnie zielonego pojęcia co ona robi, bo po kliknięciu nie widać różnicy. Pewnie to chwilowy błąd i niedługo będzie ta opcja aktywna i zobaczymy co robi.

Co myślicie o tych zmianach?
Za info dziękuję JAGODOWA

_________
Reklama:
Zajrzyj koniecznie na  niezwykłego bloga o stardoll stardoll-i-ty-stylistakamila.blogspot.com

Zgłoś się również do mega loterii- klik
Dodaj sie do obserwatorów blog stardoll-i-ty-stylistakamila.blogspot.com
ZGŁOŚ SIĘ DO LOTERII RZECZOWEJ , AŻ 47 NAGRÓD !! Klik

14 komentarzy:

  1. Ta druga opcja zmywania różu jest jakaś dziwna. Jakiś wzorek :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sie ta zmiana wogóle nie podoba....



    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  3. cieniowanie twarzy mi się nie podoba tylko szpeci doll :/ a ta opcja pewnie będzie po dojściu jakiś nowych kosmetyków....
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  4. nie bardzo mi się podoba ale może się przyzwyczaję

    OdpowiedzUsuń
  5. Może będą w Starplazie kredki do malowania twarzy? Bo to wygląda jak jakiś wzorek, może sami będziemy mogli go malować xD

    kia_07

    OdpowiedzUsuń
  6. brzydka nie lubie takich opcji ;((

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie będzie można malować policzki w różne wzorki i obrazki. Cieniowanie jest dziwne

    OdpowiedzUsuń
  8. cienie przy nosie mi sie ine podobaja a ta opcja pewie jest do mzywaina tatuazu/ozdób z twarzy ktoryc jeszcze nie ama le bd dostepne w starplazie ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. pewnie służy do zmywania jakiś tatuażów z twarzy ;)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  10. co do tych cieni na niektórych dollkach wyglądają ciekawie ;)


    talasatin

    OdpowiedzUsuń
  11. Cienie wyglądają dziwnie, ale u mojej doll ich nie zauważyłam.
    Justyna2606

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze