środa, 15 sierpnia 2012

Darmówki Winx

1. Wejdź na www.proxite.us
2. W okienko wklej www.stardoll.com/en/contest/index.php
3. Zaloguj się i kliknij na wróżkę po lewej stronie/
4. W okienko wpisz www.stardoll.com/en/magazine/catwalk/ i kliknij na gitarę po prawej stronie
5. W okienko wpisz www.stardoll.com/en/video/ i kliknij na dziewczynę po lewej stronie
6. W okienko wpisz www.stardoll.com/en/user/diaryLists.php i kliknij na mikrofon po lewej stronie
7. W okienko wpisz www.stardoll.com/en/user/scenery.php i kliknij na mebel po prawej stronie

Za informację dziękuje JAGODOWA
Będziecie robić?



20 komentarzy:

  1. Ja nie będę ich robić,bo do niczego nie będą pasować ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. aa słyszałam o ty nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie robię, nie miałabym pomysłu na zastosowanie :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile roboty, nie robie

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno mi sie ien przydadzą XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przydadzą sie nie zrobie.

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zrobię , strasznie kiczowate :P


    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  8. może zrobię bo nie mam co robić ; dd

    OdpowiedzUsuń
  9. nie robie bo nie lubie :P
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  10. będę robić ale nie będę używać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zrobiłam i leżą w schowku xD
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej nie robie..

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń
  13. Omg jekie sweet -.- Nie zrobiłam xD

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze