sobota, 4 sierpnia 2012

Met. nr 7 .Rosaa.x33


przed: Części twarzy są bardzo ładne - za co duży plus. Jeśli miałabym coś zmienić na siłę to tylko usta.  Make-up oczu jest dobry i schludny. Dziwnie wygląda oko pomalowane tuszem do rzęs ( albo malujesz jedno i drugie oko, albo wcale). Według mnie jasne usta do ciemnej karnacji nie wyglądają fajnie :/ Efekt psuje też ten kolczyk na brodzie 7,5/ 10 p

po: Oczy pomalowałam trzema kolorami- czarnym, czerwonym i żółtym. Policzki musnęłam jasnobrązowym pudrem. Niestety nie mogłam zmienić koloru ust, bo żadna szminka nie pasowała :( Zdjęłam też kolczyk z brody. Nie zmieniałam koloru włosów, bo myślę, że w nim medoll wygląda najładniej.





przed: Ubiór jest prosty, ale ciekawy.  Bluzka ładnie komponuje się ze spódniczką i z butami. Niepasującym elementem jest niebieska bransoletka. Zamiast niej dałabym torebkę i naszyjnik. Myślę, że nie ma aż takiego przełomu, więc daję Ci  8,5/ 10 p

po: Stylizacja czarna- srebrna. Bardziej elegancka. Luźna, przezroczysta bluzka pod kurteczką nadaje całemu strojowi lekkości, ale i szyku. Mała kopertówka z czarnymi ćwiekami dodaje odrobinę zadziorności. Srebrny zamek na spódniczce jest sam w sobie ozdobą. Bardzo mi się podoba.


.

Razem uzyskałaś 16 p ;)

Podoba wam się metka ?

Lepiej przed, czy po ? Czekam na komentarze. 



Całuję : Hela2104

16 komentarzy:

  1. mim zdaniem makijaż jest ładny zarówno przed jak i po. co do stylizacji bardziej podoba mi się wersja "przed" ale ta "po" też jest ładna i stylowa. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację :)
    Co do makijażu obie wersje są śliczne , ale ubiór bardziej mi się podoba przed :P

    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ubiór mi się bardziej przed podoba ;)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  4. makijaz po jest lepszy ale ubior stawiam na przed :>

    OdpowiedzUsuń
  5. mim zdaniem makijaż jest lepszy przed i po i ubiór tak samo jest świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. PRZED:
    bardzo ładnie pomalowane oczy ale jakoś jasne cienie do ciemnej karnacji nie podobają mi się... fryzura mi się nie podoba...
    PO:
    tutaj jest okey ale fryzura jest straszna :P
    PRZED:
    ładna kolorystyka :) podoba mi się ;)
    PO:
    brakuje mi czegoś na nogach (rajstopy?), dodałabym jeszcze jakiś czerwony akcent pasujący do koloru powiek
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż przed nie podoba mi się ponieważ nie lubię ciemnej skóry oraz tej fryzury.Plus za makijaż

    Makijaż po podoba mi się bardziej niż przed

    Obie stylizacje są świetne

    Gabixis

    OdpowiedzUsuń
  8. makijaż lepszy "po" a ubiór lepszy "przed" ale ogólnie cała dolll jest ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaż przed jest zły jasne kolory do ciemnej karnacji? makijaż po już lepszy

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż jest ładny przed tak jak i po.

    Stylizacja przed jest taka bardziej letnia i oczywiście fajnie dobrane kolorki.
    Po jest ładnie i elegancko ogólem obie wersje sa ładne.

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż bardziej podoba mi się "przed" lecz nie przekonuje mnie to niepomalowane oko i kolczyk na brodzie. Stylizacja również bardzo ładna, letnia , przewiewna i wprost idealna na lato :D
    Nie obraź się ale metka "po" nie podoba mi się wogóle. Jest zbyt ciemna co fatalnie wygląda z czarnymi włosami. Z "niewinnej" dziewczynki zrobiłaś typowego gota, przepraszam ale takie jest moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się dolka podoba bardziej po przemianie , jest styl bardziej klasyczny a taki lunie :) .
    ewelunia7

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się przed i po.

    OdpowiedzUsuń
  14. strój mi się podoba ten przed bardziej a makijaż ten po ;)
    Zgłaszam sie do nastepnej metamorfozy ;o
    Szejli_xD

    OdpowiedzUsuń
  15. dorotak0009 masz rację:)
    asix90

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż lepszy przed, a ubiór i przed i po świetny ;)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze