czwartek, 9 sierpnia 2012

Met. nr 8 dosia11



przed: Zacznę od minusów. Są nimi : cienkie brwi ( kojarzące mi się jedynie z kreską), usta i nos, które są za nisko, ubogi makijaż. Fryzura też nie jest za dobrze dopasowana. Plusy to : oczy, nos, usta.W ogóle wiele bym zmieniła, przez co, moja ocena nie będzie za wysoko 4/ 10 p

po:  Duża zmiana. Na początku zniżyłam usta i nos. Potem pomalowałam oczy w odcieniach fioletu i różu. Usta i policzki są pomalowane jasnoróżowymi kolorami. Dałam bardziej szaloną fryzurkę w innym kolorze. Ogólne wrażenie jest bardzo dobre.


 


przed: Cóż mogę powiedzieć ... ? Poprawnie, ale nie ma porywa. Wszystko do siebie pasuje, lecz jednak dałabym jakiś naszyjnik i bransoletkę, żeby przerwać tę monotonię. Spróbuj stworzyć coś bardziej szalonego i kolorowego ( to na pewno przyciągnie wzrok :) ) 8/ 10 p

po: Nie jestem z siebie zadowolona :/ Niestety nie udało mi się stworzyć tego, co chciałam, ale postanowiłam nie siedzieć tyle nad jedną stylizacją. Myślę, że powodem tego jest też to, że nie masz zbytnio biżuterii, dodatków, a po za tym masz sporo ładnych ubrań, jednak trochę z innych parafii, więc nie udało mi się skleić czegoś porywającego.




Razem uzbierałaś 12 p.

Podoba wam się metka ?

Lepiej przed, czy po ? Czekam na komentarze. 



Całuję : Hela2104

17 komentarzy:

  1. Świetna metamorfoza , lepiej jest po , ale przyznam że podobają mi się bardzo obie wersje :)


    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż po jest super taki super :)
    stawiam na po

    OdpowiedzUsuń
  3. obie stylizację są w porządku i w pewnym sensie do siebie podobne, jeśli chodzi o zmianę twarzy to wersja "po" jest jednak lepsza lalka jest bardziej wyrazista

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajna stylizacja , po jest owiele lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaz po jest prawie niewidoczny,Po jest znacznie lepiej ale nie podoba mi sie kolor ust.
    Stylizacja przed jest taka normalna nie ma szału.Po jest ładnie przyciąga wzrok.




    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż przed jak i po jest ładny ;)
    stylizacja lepsza po :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przed nie bylo zle ;) ale po lepiej ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. PRZED:
    podoba mi się bo lubię tego typu makijaże :)
    PO:
    śliczna kolorystyka i nawet włoski pasują :)
    PRZED:
    dobra kolorystyka ale od białego aż mdli :P
    PO:
    podoba mi się :) dwa kolory, które są kontrastem dla siebie i makijaż pasuje ;)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  9. Lepiej po ^^
    Mg zgłosić się do metamorfozy ? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Metka barzo ci się udała.Daję 9/10

    Gabixis

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze