wtorek, 14 sierpnia 2012

Metamorfoza MajkaStar1999

PRZED

Makijaż: A więc zacznijmy o tego, że makijaż jest troszkę nie równy, ale liczę się z tym, że jest to ze względu na oczy. :) I jakoś tak się jakoś bardzo się nie mogę czepiać, bo nie jest tak źle, mimo że nie powinnaś łączyć niebieskich oczu z różowymi cieniami - bo ani trochę te kolory do siebie nie pasują, lepiej wyglądałyby ten makijaż z brązowymi oczami, lub niebieskie oczy z beżowo-brązowymi cieniami :)

Strój: Jest dobrze, ale nie zachwyca. Kolorystyka i styl są utrzymane, tylko jakoś tak myślę, że nie postawiłaś na oryginalność.  Skromność w tym zestawie zdecydowanie góruje, przypomina mi to też taką trochę dziewczynkę z podstawówki. Te zwierzątka, błyszczące jakoś nie oddają mi tego charakteru starszego człowieka.



PO

Makijaż: Sprawił mi troszkę problemów. Poprawiałam go i zmieniałam, jednak ostateczna wersja powstała już po tym jak stworzyłam stylizację. Uważam, że Twoja MeDoll całkowicie inaczej wygląda w ciemnych włosach, a ładniej jej w delikatnych makijażach. Oczy pomalowałam brązową farbką a potem różowym cieniem, i to wszystko czarnym by wzmocnić oko. Podkreśliłam czarnym tuszem. Usta pomalowałam - 1. całe szminką z loccitane, 2. środek czerwoną szminką i love you 3. całkość pomalowałam cielistą szminką z nowszych kolekcji :)

Strój: Stylizacja skromna i delikatna.  Elegancką letnią sukienkę przecięłam w pasie kremowym paskiem, a dodatki dałam w kolorze brązowym, co doda im jeszcze więcej charakteru i modnej staroświeckości. Nie wiem co powiedzieć jeszcze, bo wszystko widać. :) + wiem, że nie jest to moja najlepsza stylizacja, jednak myślę, że to dlatego, że przeglądając twoją szafę - mimo, że masz naprawdę dużo ubrań, nie znalazłam czegoś co by mnie zainspirowało...



Wyraźcie swoją opinię w komentarzach. :)

Pozdrawiam, Domi_88

17 komentarzy:

  1. lepiej po

    madziucha1232

    OdpowiedzUsuń
  2. mi zdaje się że przed bardziej do mnie przemawia ale po też jest fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardziej podoba przed ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. PRZED:
    świetne dopasowanie kolorów, podoba mi się :)
    PRZED:
    ciekawie wykonany makijaż jednak nie pasuje on do stylizacji :/
    PO:
    delikatny i kobiecy makijaż, podoba mi się :)
    PO:
    nie przepadam za połączeniem delikatnej sukienki za ciężkimi dodatkami...
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż-Przed jest oryginalny podoba mi sie.
    Makijaż-Po jest delikatnie i dziewczęco podoba mi sie bardziej po

    Stylizacja-Przed jest całkiem całkiem ale spodenki nie pasuja zmieniłabym je na rurki ze star desingu ogólem nie jest zle.
    Stylizacja-Po jest bardzo oryginalna podoba mi sie połączenie brązu z bielą stylizacja na 5 +

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  6. Owiele lepiej ,jak mogę zgłosić się po metamorfoze do cb ?

    Choco_White

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow *_* śliczna metka , lepiej po :)


    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Strój lepiej PO, ale chyba makijaż bardziej podobał mi się przedtem, może był bardziej kolorowy :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Do metamorfoz możecie się zgłaszać pod specjalnym postem (będzie w nim kolejka) jednak nie jest zapewnione, że traficie na mnie, czy na Hele.

    + dziękuję, za miłe komentarze:)
    Pozdrawiam, Domi_88

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za metamorfozę stylizacja po jest fajna aczkolwiek te buty mi tutaj nie pasuję ale dziękuję za krytykę, którą wezmę sobie do serca

    OdpowiedzUsuń
  11. Obydwie super :)

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń
  12. Znowu nie podoba mi się ani przed, ani po ;(

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze