czwartek, 16 sierpnia 2012

Metamorfoza megagwiazda22


PRZED

Makijaż: Podoba mi się, jednak z bliska makijaż jest całkowicie nierówny. Kolory bardzo ze sobą kontrastują i nie są połączone, co jak dla mnie na prawdę źle wygląda. Policzki są tutaj mimo wszystko wielkim plusem. Części ciała nie podobają mi się , szczególnie brwi i nos.

Strój: Jeśli chodzi o strój jest skromny, dziewczęcy, tylko tak troszkę wykonanie jego odpływa od "ideału". Całości brakuje tego czegoś, i połączenia między błękitem koszuli, a żółto-fioletową torebką. Ja na Twoim miejscu podkreśliłabym talię paskiem i dodałabym kilka szczegółów bardzo ważnych by urozmaicić stylizację.



PO:

Makijaż: Stworzyłam dwie wersje, jakoś tak tworzenie szło mi łatwo. 1. zieleń,i zółty. Na samym początku malowałam na przemian prawie wszystkimi kolorami tych odcieni, później postawiłam na poziome kreski, ale w taki sposób by ten cytrynowy żółty ładnie podkreślił oko. Na usta położyłam szminkę - lila róż z nowszej kolekcji, a policzki musnęłam różem. 2. postawiłam na czerwień, róż i fiolet. Oczy pomalowałam fioletowym i różowym cieniem oraz pudrowym fioletem. Pod oczami mocno podkreśliłam - pudrem w płynie? xD z firmy L'occitane do tego czerwonym różem. Usta pomalowałam tą samą szminką co w poprzednim makijażu, a włosy czerwoną farbą z Doree tego najnowszego. Przeszkadzały mi tu dwie rzeczy: kolor oczu, który zmieniłabym na brąz i brwi.

Strój: Bardziej nawiązuje do 1 wersji makijażu, jednak jeśli chciałabyś także do drugiej wersji zgłoś się do mnie już prywatnie, to może coś wymyślę. :) Ale wracając do stroju, jest on złożony, ale nie jest trudno się domyśleć co tam można znaleźć. To co najważniejsze widać z zewnątrz, pod biało żółtym gorsecikiem znajdują się jeszcze dwie bluzki firmy Basic - blado cytrynowa i blado zielona, jakby jaskrawa mięta. Dodałam bardziej charakterystyczną torebkę, i cytrynowe buty - które wyczaiłam przy poprzedniej metamorfozie. :)




Która wersja lepsza: PRZED czy PO??
proszę o opinię w komentarzach - każde słowo się dla mnie liczy :) Jeśli można, proszę o uzasadnienie wypowiedzi, szczególnie tej negatywnej.

Pozdrawiam, Domi_88

15 komentarzy:

  1. przed jest ładnie, ale po bardziej mi się podoba

    madziucha1232

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie wersje są przeCudowne , jedna Po jest ładniejsza :)


    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie wersje mi się bardzo podobają ;)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  4. Po. W przed jest ładnie, jak dla mnie zbyt minimalistycznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż chyba lepszy PO, a co do stroju to mam mieszane uczucia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przed jest bardzo ładnie bo delikatnie i wszystko ze sobą współgra :)
    po jest również ładnie bo makijaż (pierwszy) świetnie komponuje się z outfitem :)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się jednak bardziej podoba przed

    OdpowiedzUsuń
  8. wersja po jest super makijaż jest bardzo fajny i oryginalny:) stawiam na wersje po

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyszła głowa z krótki mi włosami

    OdpowiedzUsuń
  10. jak "przed" i "po" jest bardzo ładnie" a jednak twoja metamorfoza podoba mi się bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super tak i tak :)

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze mówiąc ta metamorfoza jest okropna, kompletnie nic mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze