środa, 22 sierpnia 2012

Mini loteria

Jak już wszyscy wiecie nasz blog ma już 1000 obserwatorów ;) Jest to dla nas bardzo ważna chwila! Z tej okazji postanowiłam zrobić mini loterię. Do wygrania jest tylko jedna rzecz, a mianowicie doładowanie sd.

***
Aby wziąć udział w loterii trzeba:
-Być obserwatorem bloga i zgłosić się w komentarzu
+
-Napisać w jakiej jesteś sieci
(Czemu? Mam chwilowo problemy z telefonem dlatego jeżeli do końca loterii się to nie zmieni w zamian dam doładowanie na telefon za 10 zł)

***
DLA JASNOŚCI DOŁADOWUJĘ SD BEZ HASŁA!!!

POWODZENIA!!


EDIT: Loteria trwa do 30.08.2012r.  23:59

203 komentarze:

  1. zgłaszam się
    diamentowarosa

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się
    Jestem w Orange :)
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się
    Jestem w Plusie
    MissParis125

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłszam się! Przyda się ta kasa!


    najmi

    Kiedy będą wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :)
    Klaudia2112:)
    JA w T-mobile :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się T-mobile

    Szejli_xD

    Moze tym razem wygram ; d

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się
    Jestem w Plusie

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się
    Jestem w Plusie

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem w t mobile AguniaDulas zapomnialam w poprzednim komentarzu napisac

    OdpowiedzUsuń
  10. równeież się zgłaszam :)
    Plus ^^
    Kieara126

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się ;)
    Jestem w Plusie.

    OlaStawik

    OdpowiedzUsuń
  12. Edit mojego wcześniejszego komentarza.

    Zgłaszam się i jestem w PLAY. Przyda się kasa!

    najmi

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się ;)
    Jestem w orange.
    Emciak77

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się! ;D
    Jestem w T-mobile

    Wow, a wszyscy prawie w plusie ^^

    Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgł.się ,jestem w orange :)
    error

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :) Obserwuję bloga i jestem w sieci Plus :)

    olcia21031

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się
    sieć t-mobile
    xion35

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się, mam z play.
    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się
    Jestem w Orange :)

    sonia382

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się !!!
    jestem w t-mobile
    stixsile

    OdpowiedzUsuń
  21. Zglaszam sie .
    Orange lub Lykamobile .
    lolasno

    OdpowiedzUsuń
  22. To bardzo miło z Twojej strony.
    Zgłaszam się :)
    Orange

    Gusia628

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się
    mam sieć orange
    MichalinaSzafir

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszm się
    t-mobile ;D
    KarmeloweLoveee

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się :)
    Minusia11
    plus! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się
    Regina1321
    Plus

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się

    mam sieć plus

    Martynka1310

    OdpowiedzUsuń
  29. już rozumiem , głupota uderza mi do głowy :D obserwuję jako emily456
    jestem w t-mobile

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się

    Jestem w orange ;*

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  31. Super pomysł :))) Oczywiscie zgłaszam się, jestem w sieci play :>>

    Black_queen2

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam sie, lili94Saphire.

    jestem z orange

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się
    jestem w Orange

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się jeszcze nigdy na tym blogu nie wygrałam

    aldona.m

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się

    tel. mam z Orange

    kiwki14

    OdpowiedzUsuń
  36. Zg się ; 3 . Mam telefon na abonent, ale przyjmę doładowanie dla kogoś z rodziny ; ]

    Kifot

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się
    jestem w heyah

    niunia0010

    OdpowiedzUsuń
  38. zgłaszam się
    jestem w ORANGE

    kasia559

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się.
    jestem w t-mobile

    missDORKA0009

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się. Jestem w PLAY .
    SuperMyla5

    OdpowiedzUsuń
  41. zgłaszam się
    obserwuję bloga jako gabi199902

    binek98765

    OdpowiedzUsuń
  42. zgłaszam się T-Mobile
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się :) jestem w Play'u

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń
  44. zglaszam sie :)
    sisi_penny
    obserwuje jako: diana1010
    jestem w hejah :D

    OdpowiedzUsuń
  45. zgłaszam się, obserwuje jako Asiek Wojtunik a na stardoll jestem szminka12
    Mam tel z sieci heyah

    OdpowiedzUsuń
  46. zgłaszam się ;)
    Orange ;)


    Ms.TomlinsonL

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się.
    PLAY :)

    SoniaBlade

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się
    T-mobile ;)
    Sandra512xD

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się :)
    Mam w Orange :)

    marti_xdd

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się :)

    Sieć Play

    Av_PL (obserwuję jako Czeko)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się ;)
    T-Mobile (Tak-Tak)

    Miranda12546

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się
    Mam T-mobile

    Milqa666

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się :)
    Sieć Heyah c:

    cleo167

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się :)

    T-mobile... :D

    kinga0-1

    OdpowiedzUsuń
  56. zgłaszam się
    plus
    12jula12_1997

    OdpowiedzUsuń
  57. zgłaszam się ^^
    jestem w orange :3
    julitta5

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się t-mobile

    _lili_123

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się.

    Alkatri
    Plus

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się ;3
    Jestem w Heyah

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się
    Plus



    karolina_lola96

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się.
    Jestem w Orange.

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się.
    Jestem w Plusie.

    misi7123

    OdpowiedzUsuń
  64. zg sie ;)
    jestem w T-mobile (tzn MTV mobile - tylko dla stardoll- ale doladowuje sie na T-mobile)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się, jestem w plusie - Kasaa

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się ;))

    Jestem w T-mobile

    Missbarbie2479

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się.
    T-mobile

    _oO_Emmma_Oo_

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się i jestem w T-mobile ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam się i jestem w Orange .
    miley15243

    OdpowiedzUsuń
  70. Zg się KochanaEmilciaa!

    PLAY

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się.
    Jestem w Play.
    Amy_Jonshon

    OdpowiedzUsuń
  72. zg sie
    stella449
    jestem w Plusie,aale nie bede chciala doładowania 10 zł tyko sd

    OdpowiedzUsuń
  73. zgłaszam się ! sporo już nas jest na tym blogu, oby więcej ! :)
    a mam w sieci orange

    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  74. zgłaszam sie ;p
    orange ; >

    Lansiara2011

    OdpowiedzUsuń
  75. Zg się, mam w T mobile
    dunia_16

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się , mam w plusie ^^

    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  77. Zgłaszam się :D W plusie :D

    strzadala

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgł się, sieć-Plus :)
    eryka78

    OdpowiedzUsuń
  79. zgłaszam się :>
    play
    kamerkowe

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam się :)

    Orange

    Pozdrawiam, Sandrusia1496

    OdpowiedzUsuń
  81. zgłaszam się! :D

    jestem w Orange

    asiafresh1997

    OdpowiedzUsuń
  82. zgłaszam się :)
    Orange ale mam abonament :/
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgłaszam się i jestem w sieci T-mobile.


    Madziusia98

    OdpowiedzUsuń
  84. Zgłaszam się,jestem w orange. :)

    LadyJessica18

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam się ladyAndzelika12 t-mobile

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się :)

    Jestem w Plusie.

    Sylwia_B

    OdpowiedzUsuń
  87. zgłaszam się
    mamykryzys
    orange

    OdpowiedzUsuń
  88. Zgłaszam się. ;]
    Tel mam w Orange.

    Stracciatellaa. ;]

    OdpowiedzUsuń
  89. zgłaszam się, jestem w t-mobile
    kama008

    OdpowiedzUsuń
  90. Zgłaszam się ;)

    Jestem w plusie :p

    nataliab11

    OdpowiedzUsuń
  91. zgłaszam się :)
    Jestem w Orange
    kinwin1998

    OdpowiedzUsuń
  92. Zgłaszam się
    Jestem w Plusie :)
    doma127

    OdpowiedzUsuń
  93. zgłaszam się
    obserwuję
    jestem w Orange
    kemi14

    OdpowiedzUsuń
  94. Zgłaszam się, Orange, Ann_Kowalsky

    OdpowiedzUsuń
  95. Zgłaszam się! :)
    Sieć: Orange
    XxXNikaXx

    OdpowiedzUsuń
  96. zglaszam się.
    sieć:play
    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  97. zgłaszam się ;)
    sieć: orange
    -carolla-

    OdpowiedzUsuń
  98. Zglaszam się,
    sieć to Orange

    OdpowiedzUsuń
  99. zgłąszam się. ;>

    jestem w play.

    OdpowiedzUsuń
  100. A to i ja się zgłoszę. :D Może chociaż raz wygram, a co mi tam :D !
    Plus. xD

    OdpowiedzUsuń
  101. Zgłaszam się ;]]

    MartiHumanoid

    Jestem w T-mobile ;3

    OdpowiedzUsuń
  102. Zgłaszam się!
    Nick: Karcia309
    Sieć: Orange

    OdpowiedzUsuń
  103. zg się, sieć- Sim Plus
    Domka3939

    OdpowiedzUsuń
  104. zglaszam sie, a siec w ktorej jestem to t-mobile ;)

    OdpowiedzUsuń
  105. Oo! Jakie fajne nagrody! Bardzo chciałabym wygrać. Bo nigdy nie wygrałam. To skandal! No dobrze, nie będe narzekać.

    Zgłaszam się.

    Nazywam się Mini-Dokot i pozdrawiam Was wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  106. Zapomniałam dodać że jestem z Orange. Tak, właśnie. Przykro mi, że zapomniałam o tym napisać. Napisałam drugi raz, dobrze? Może być? Żeby mnie ten maleńki błąd nie zdyskwalifikował!

    Mini-Dokot

    OdpowiedzUsuń
  107. Zgłaszam się,
    mam telefon w play'u
    asiab66

    OdpowiedzUsuń
  108. Zgłaszam się
    Sieć: PLUS

    Miss_Gabrysia10

    OdpowiedzUsuń
  109. zgłaszam się, mam w plusie.


    Gurthx

    OdpowiedzUsuń
  110. Zgłaszam się, jestem w Play
    EZorro

    OdpowiedzUsuń
  111. Zglaszam sie , jestem w Orange :)
    Nie wiem czy sie juz nie zglaszalam .

    lolasno

    OdpowiedzUsuń
  112. Zglaszam sie jestem w Plus, Kejtina

    OdpowiedzUsuń
  113. zg się i jestem z orange :)

    asiakotek

    OdpowiedzUsuń
  114. Zgłaszam się.

    Telefon mam w Orange, ale jeśli nie możesz doładować mi SS bezpośrednio, to nie chcę doładowania telefonu.

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  115. zgłaszam się - play
    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  116. Zgłaszam się
    Orange

    dzastina660

    OdpowiedzUsuń
  117. zgłaszam się

    popsy25e

    Jestem w plus

    OdpowiedzUsuń
  118. Zgłaszam sie/PLAY/kasia_star333

    OdpowiedzUsuń
  119. Zgłaszam się,
    Ja jestem w zagranicznej sieci, 02 :-D

    OdpowiedzUsuń
  120. Zgłaszam się jestem w T-Mobile

    Kotek08

    OdpowiedzUsuń
  121. Zgłaszam się :D
    Jestem w T-Mobile , ale mam telefon na abonament . C:

    Martax3

    OdpowiedzUsuń
  122. Zgłaszam się. Jestem w T-mobile.

    LO32VE

    OdpowiedzUsuń
  123. zgłaszam się:D

    T-mobile:D



    glandyschuks

    OdpowiedzUsuń
  124. Zgłaszam się !
    Jestem w Plusie ( na kartę )
    AntyHannahPuppy

    OdpowiedzUsuń
  125. Zgłaszam się !! Sd zawsze się przydadzą! (oczywiście jak się je wylosuje)

    misio1238

    jestem z T-mobile

    OdpowiedzUsuń
  126. zgłaszam się!! Jestem z Orange...

    OdpowiedzUsuń
  127. Zgłąszam się


    monik127

    t-mobile

    OdpowiedzUsuń
  128. Zgłaszam się.

    Agus1986

    orange

    OdpowiedzUsuń
  129. Zgłaszam się. Mam orange :]
    Wiki65

    OdpowiedzUsuń
  130. Zgłaszam się
    Sieć T-Mobile
    MissAshx33

    OdpowiedzUsuń
  131. Zgłaszam się. Sieć Plus. :)

    Dominika1235

    OdpowiedzUsuń
  132. Zgłaszam się.
    Sieć - Orange
    Nick na stardoll : Demisia200
    Obserwuję jako : Ankai

    OdpowiedzUsuń
  133. zgłaszam się:)))) na stardoll jestem Annarcy18Shying, jestem w sieci Orange

    OdpowiedzUsuń
  134. zgłaszam się:)))) na stardoll jestem Annarcy18Shying, jestem w sieci Orange

    OdpowiedzUsuń
  135. zgłaszam się:)))) na stardoll jestem Annarcy18Shying, jestem w sieci Orange

    OdpowiedzUsuń
  136. zgłaszam się:)))) na stardoll jestem Annarcy18Shying, jestem w sieci Orange

    OdpowiedzUsuń
  137. zg się
    Sieć Play

    Olcia052

    obserwuje jako Olcia052

    OdpowiedzUsuń
  138. Zgłaszam się. ;)
    Obserwuję jako Invincible_xD
    Na stardoll Invincible_xD
    Mam w sieci PLAY

    OdpowiedzUsuń
  139. Zgłaszam się :)
    Plus

    Terravitta

    OdpowiedzUsuń
  140. Zgłaszam się.
    Jestem w sieci Plus :)



    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  141. Zgłaszam się, obserwuje z mojego drugiego konta, Truskawka :33

    Telefon mam z Orange c:

    Sendy..

    OdpowiedzUsuń
  142. Orange czy Pop jakoś tak xD
    Zgłaszam się ^.^

    Atyna :D

    OdpowiedzUsuń
  143. Zgłaszam sie . mam sieć PLay

    Hannah220x

    OdpowiedzUsuń
  144. Zgłaszam się.

    Mam orange

    Danielle434

    OdpowiedzUsuń
  145. Zgłaszam się.

    Mam orange

    Danielle434

    OdpowiedzUsuń
  146. Zgłąszam się!
    Jestem w orange :)
    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  147. Zgłaszam się !!

    ...Ola15...

    a sieć to PLUS

    OdpowiedzUsuń
  148. Zgłaszam się.

    Mam z Plusa

    aga-medoll13

    OdpowiedzUsuń
  149. Zgłaszam się.
    Sieć T-mobile

    MissLissi.

    OdpowiedzUsuń
  150. Zgłaszam się. Obserwuję bloga, a moja sieć to Orange.
    miss_nata_

    OdpowiedzUsuń
  151. Zgłaszam się, jestem w heyah :)
    gabi1224

    OdpowiedzUsuń
  152. zgłaszam się, obserwuję i mam sieć z t-mobile

    walentynkaxx

    OdpowiedzUsuń
  153. Zgłaszam się, już obserwuję.
    Moja sieć to Heyah.
    Stardoll - yumi626

    OdpowiedzUsuń
  154. zgłaszam się

    Jestem w PLAY

    Gepardusia

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze