piątek, 3 sierpnia 2012

Tingeling --> w co warto zaopatrzyć swoją szafę?

Niedawno do Tingeling trafiło kilka nowych pięter,  a tu promocja na 50 %! Idealna okazja, aby zaopatrzyć swoją szafę z kilka ciuchów, butów idealnych na lato. Zapraszam!

Na mnie największe wrażenie z ostaniej dostawy wywarły buty. Jest ich sporo, a teraz na ich zakupie oszczędzamy 50 %. Można je kupić za jedyne 2, 3 sd a nawet 25 sm!
Oto moje typy

Tego lata popularne są al'a szpilki, przykładem granatowe pierwsze od lewej. Świetnie się prezentują w stylizacjach, można je do wielu rzeczy dopasować.  Kolejne są zielone i pomarańczowe.  Te kolory są na topie! Czemu więc nie kupić ich? Jedyne 3 sd za sztukę ♥

Kolejnymi rzeczami, jakie przykuły moją uwagę są torebki. Masa, tanich i ładnych kopertówek po 3 sd.  Delikatne kolory idealnie łączą się z mocnymi ciuchami. Praktyczni pasują do wszystkiego.  Idelne na lato!


Na końcu przedstawię Wam szal, pasek oraz 2 topy, jakie kupiłam. Jak wiecie, odkryte pępki to teraz nic złego, trzeba mieć jednak do tego odpowiedni top. Ciekawym przykładem jest właście  Salvador Painted Top za 5 stardollarów. Różn kolorystyka, nieokreślone kształty. Coś odpowiedniego dopasować i stylizacja gotowa!



Czas na stylizację. Skoro już zobaczyliście ciuchy, to kolej by poruszyć wyobraźnię.

  



Co sądzicie o rzeczach przedstawionych przeze mnie? Spodobało się Wam coś?
Co sądzicie o stylizacjach, która najlepsza?

14 komentarzy:

  1. stylizacja tylko 2 mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry wybór, pewnie coś zakupię, bardzo udane stylizacje: najbardziej podoba mi się stylizacja numer 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się z wyprzedaży ponieważ można kupić wiele fajnych rzeczy :)
    ewelunia7

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja druga i czwarta ;)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewine kupie sporo rzeczy , lubie takie promocje :) a stylizacja anjlepsza 2 i ostatnia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciuchy świetne. Na pewno trafi coś do mojej kolekcji . Stylizacja 2 jest fenomenalna, musze zaopatrzyć się w te ubrania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. niektóre ciuszki wybrane przez Ciebie sa fajne :D stylizacja najlepsza jest druga i ostatnia :)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się 2 i ostatnia stylizacja. z rzeczy które przedstawiłaś w notce zakupiłam jedynie 2.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow świetny artykuł :)
    Mi się podoba stylka nr. 2 :)

    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  10. wsystkie fajne w pierwszej też mam takie butki są biste *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. nie no najlepsza jak dla mnie jest 2 ona jest po prostu świetna

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się druga stylizacja.
    Na pewno zakupię parę torebek i spódnice

    Gabixis

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze