piątek, 10 sierpnia 2012

Spoilery

Podoba wam się coś?

21 komentarzy:

  1. niektóre rzeczy są nawet nawet ciekawe kiedy będą w starplazie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe kiedy będą w starplazie

    OdpowiedzUsuń
  3. są nawet nawet tylko ciekawe kiedy będą
    wika425

    OdpowiedzUsuń
  4. Połowa z nich to nagrody za wykorzystanie 50sd.
    Podobają mi sie buciki ; )

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  5. zawiodłam się tymi sukienkami HB w zapowiedzi wyglądały lepiej

    OdpowiedzUsuń
  6. Hot Buysy są super!
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty HB na platformie są śliczne :)


    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet ładne, ciekawe kiedy będą w Starplazie :) x

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko niektóre hb'sy mi się podobają. Nic po za tym ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Hotbuysy w większości mi się podobają, zwłaszcza te buty z zeberkową podeszwą, sukienka i bluzka. Nad resztą się zastanowię :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Hotbuysy w większości mi się podobają, zwłaszcza te buty z zeberkową podeszwą, sukienka i bluzka. Nad resztą się zastanowię :P

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna jest nawet ta sukienka w zebrę,i ten naszyjnik z okularami :).

    OdpowiedzUsuń
  13. fioletowe szpilki z zeberką <3
    ...OlKa

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze