niedziela, 5 sierpnia 2012

Wróciłam :)

Wczoraj późnym wieczorem wróciłam z wakacji nad morzem. Było super, pogoda dopisywała, 6 na 8 dni spędzone na plaży, opalaniu się i kąpielach. Oczywiście nie obyło się bez chodzenia po straganach, jedzeniu tony gofrów i lodów :D
Także już od dziś mogę znów pisać notki.

A na powitanie mini loteria. Do wygrania:
1x 50sd
2x 20sd
3x 5sd

Zgłaszajcie się w po tym postem do 9 sierpnia. Napiszcie swój nick ze stardoll i oczywiście dodajcie się do obserwatorów tego bloga!

69 komentarzy:

  1. Witaj ponownie, świetnie, że wypoczęłaś.
    zgłaszam się

    MichalinaSzafir

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że wypoczywałaś w tak dobrych warunkach , witam ponownie :)
    Zgłaszam się :)

    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie że pogoda ci dopisała ja jadę dopiero 15 ciekawe czy mi dopisze
    zgłaszam się

    Ms.TomlinsonL

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że wróciłaś :>



    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie że ci się podobało :D
    niqua_

    OdpowiedzUsuń
  6. Witamy z powrotem : )

    Zgłaszam się

    Gabixis

    OdpowiedzUsuń
  7. o to dobrze ze wyjazd się udał :) ja jak bylam nad morzem to podobnie codziennie na plażę opalanie zabawa i sporo gofów *.* i oczywiscie przywiezienie setki pamiątek :)

    a co do loterii to się zgłaszam i obserwuję bloga :>

    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie,że już jesteś ; )
    Zgłaszam się.

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  9. sd się przydadzą ;)

    na stardoll: Kopiejka

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj z powrotem :) Zgłaszam się ;)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  11. Witamy ponownie^^ widzę że wakacje udane.. cieszę się

    zagłaszam się do loterii

    Martynka1310

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się :)
    ________________

    Mikaa008

    OdpowiedzUsuń
  13. Również chciałam jechać tego roku nad morzem, niestety moje wakacje nie został zorganizowane jak chciałam... Pozazdrościć :)

    Zgłaszam się na loterię

    EwelinkaMalwina

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie ja co roku jeżdżę nad morze i na prawdę warto nie tylko można wypocząć ale także poznać nowych ludzi
    a co do loterii zgłaszam się
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się
    -MonikaCza-Cza

    OdpowiedzUsuń
  16. Super że wróciłaś :D

    Mój nick na stardoll to szminka12 i obserwuje pod tą sama nazwą :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się :)

    I sorki, że raz się Ciebie czepnęłam jak wygrałaś w jakieś loterii... Głupio zrobiłam, mam nadzieję, że mi wybaczysz :)

    POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. To fajnie że ci pogoda dopisała ;) Ja też miałam szescie i trafilam na fajną pogodę :)
    Zgłaszam się
    mika6210

    OdpowiedzUsuń
  19. hej fajnie że miło czas spędziłaś , też niedawno byłam nad morzem jak już muwiłaś pogoda też mi dopisywała heh
    zgłaszam się
    mmoonniikkaa...

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się.
    carmenitta. (z kropką)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ,że wróciłaś :) .
    Zgłaszam się .
    ewelunia7

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się ale i tak pewnie nie wygram
    wika425

    OdpowiedzUsuń
  23. witamy ponownie
    zgłaszam się
    kala_15

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczywiście, zgłaszam sie. ;]

    Stracciatellaa. ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się i witaj :D
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się, obserwuję bloga jako emily456

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się, Ann_Kowalsky

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się
    _Carolciaaa

    P.S: Cieszę się, że wakacje się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  29. To widzę, że wypoczynek udany? ;D Oczywiście się zgłaszam. Mój nick na Stardoll to agus.ehee, jestem obserwatorką bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaszam się . ;dd

    mergerita

    OdpowiedzUsuń
  31. ciesze się że odpoczęłaś i że pogoda dopisywała i zg. się
    wika425

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam sie :D
    emma23bob

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze