sobota, 11 sierpnia 2012

Wybór Dnia

Dzisiejszym wyborem dnia jest bluzka Mystique Leopard Top pochodzi ze sklepu Rio i kosztuję 14sd. Moim zdaniem jest całkiem nie zła, można zrobić z udziałem tej bluzki naprawdę ciekawą letnią stylizację. Rozważam jej zakup i sporo argumentów jest za kupnem na przykład odkryte ramiona! Kupicie ją?


Z komentarzy pierwsza i wylosowana osoba dostanie 14sd na zakup tej bluzeczki!

Pozdrawiam i życzę udanego wieczoru :) 

Edit: pierwszą osobą, która dodała komentarz jest:
MissParis125 gratuluję zwinności :)
Drugą osobę wylosuję gdy będzie 25 komentarzy!

42 komentarze:

  1. Mi się zbytnio nie podoba, żle lerzy na doll

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się nawet :)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się bardzo podoba cieszyłabym się z wygrania sd na jej zakup :)

    kasia559

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się bardzo ładna ta bluzeczka
    wika425

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakaś taka dziwna ...


    Miley-Miss09

    OdpowiedzUsuń
  6. ten top jest całkiem ok do jednlitego koloru spódnicy by pasował ale troche drogi moim zdaniem.. już Hb's są tańsze czasami

    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest wspaniała ! Już nawet wiem jaką zrobić stylizację.. Do spódniczki i ulala :)
    _-Selena_-pink

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam na nią pomył :) Jest całkiem ładna ale dla mniae za drogo ;(
    porost

    OdpowiedzUsuń
  9. Może być, ale chyba nie kupię :P

    lili94Saphire

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna.
    Podoba mi się.

    Eli_Gwiazdeczka

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ;)

    MichalinaSzafir

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie kupię, nie podoba mi się :P

    OdpowiedzUsuń
  13. a i mój nick na stardoll to asix90

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajna! lubię taki wzorek!
    Uch, proszę moze bede miała szczęscie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczna...podobaja mi sie centki

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne centki , ale mnie nie stać :D

    PaulaXDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest ciekawa, może kupię

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  18. NIe podoba mi się i do tego jest droga, nie kupie

    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  19. Taka sobie :) ale kupie przyda sie

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze