niedziela, 30 września 2012

Najlepsi komentatorzy dwutygodni

Najlepszymi Komentatorami dwutygodnia 27.08-09.09
Zostali: Kamaaa123, NajlepszaVera, Regina1321, BoberNaukowiec, _Carolciaaa

 Gratuluję wygrywacie po 40sd.
Po nagrody zgłaszajcie się do mnie w ciągu 48h.
_______________________________________________________________________________

Najlepszymi Komentatorami dwutygodnia 10.09-23.09
Zostali: .Sascha.Strunin, dunia_16, julia7373, sisi_pennu, missi_12


 Gratuluję wygrywacie po 40sd.
Po nagrody zgłaszajcie się do mnie w ciągu 48h.

Ps. Zamiast dać 4x 50sd dałam 5x 40sd

Jeśli chcesz zostać jednym z czterech najlepszych komentatorów dwu tygodnia i wygrać 50sd komentuj bloga w dniach 01.10-14.10.

23 komentarze:

  1. Gratuluję, należało im się :) Zgłaszam się do następnego konkursu.

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i gratuluję pozostałym! :)

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wszystkim nagrodzonym!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki i gratuluję

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech... nie będę orygilnalna;p Dzięki i gratulacje pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, dziękuje :)
    No i gratulacje pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję :P
    postaram się być następna :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, robiłam co mogłam:D :*

    OdpowiedzUsuń
  9. O, w sumie miło się tu widzieć :) Gratuluję pozostałym ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. No to gratulacje, a ja się staram komentować od dzisiaj . ; 3 .
    Sylwiorange

    OdpowiedzUsuń
  11. I oczywiście gratuluję wszystkim innym :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Boziuuu strasznie dziekuje! :* i gratuluje innym! :)

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze