niedziela, 30 września 2012

Nowość- Honorowi czytelnicy

Pod nagłówkiem w zakładce Honorowi czytelnicy będą znajdowały się osoby, które biorą czynny udział w życiu bloga. Po prostu będą to osoby, które często komentują i czytają ten blog, które w zamian za to zasługują na szczególne traktowanie. Myślę, że będą dla nich organizowane co jakiś czas osobne loterię i konkursy, ale oczywiście w innych które są dla wszystkich czytelników też będą mogli brać udział. Albo w tych ogólnych loteriach 1/4 nagród będzie trafiać tylko dla osób z tej listy. Jeszcze zobaczymy jak to będzie wyglądać. Na razie to są takie moje przemyślenia/zamierzenia, ale jak to będzie okaże się w praniu.

Co sądzicie o tym pomyśle? I kto według was powinien trafić na tą listę i dlaczego? 

Ja mniej więcej orientuje się kto, kiedy i ile komentował, ale boję się, że kogoś pominę.
Od razu mówię, że nie trafia się tam dożywotnio. Jak ktoś nagle przestanie wchodzić na blog i komentować zniknie z listy, ale  gdy znowu zacznie brać czynny udział w życiu bloga łatwo tam z powrotem trafi.

PS. Dzisiaj jeszcze podam wyniki Najlepszych Komentatorów, nareszcie wszystko obliczyłam i sprawdziłam :)

34 komentarze:

  1. No nareszcie doczekam się wyników :D
    hehe
    starałam się jak mogłam, codziennie czytam tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł. Ja tam raczej nie trafię,bo zbytnio nie komentuję. Ja wolę czytać zamiast komentować. Z czytaniem to codziennie jestem na blogu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł :D Ja również jak Rose4400 nie komentuje, ale codziennie czytam ^^

    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł tylko wątpie żebym tam trafiła ale powodzenia innym:) No i w końcu dodasz komentatorów nie ma to jak ponad miesięczne opóźnienie -.-

    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah i jeszcze zapomniałam dodać, że będę systematycznie dodawać i usuwać osoby do tej listy. Czyli jakby ktoś zaczął od dzisiaj komentować to np. za dwa-trzy tygodnie tam trafi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Do Regina: Ty tam trafisz bo od dłuższego czasu komentujesz, a opoznienie mam trzy tygodniowe i tygodniowe więc nie ponad miesięczne :D Wiem, że to i tak długie, ale bardzo zajęta jestem, a wybieranie komentatorów zajmuje mi kilka godzin.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo bardzo fajnie,teraz więcej czytam niż komentuje bo nie mam zbytnio czasu,na wakacjach byłam 2 razy komentatorką dwu tygodnia,no ale cóż szkoła się zaczeła ; (

    Pomysł jest bardzo fajny,moje szanse są zerowe bo nie chce mi sie juz komentowac,ale jak koleżanki powyżej bloga czytam codziennie nawet po kilka razy ; )

    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  8. O jak miło :) oj przepraszam 3 tygodnie ;p ale wsumie to i tak dobrze, że dodajesz tych komentatorów, wchodzę codziennie na jeszcze jednego bloga i tam najaktulaniejsi komentatorzy są z kwietnia -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobry i unikalny pomysł na pewno będę teraz więcej komentować

    OdpowiedzUsuń
  10. W końcu dziś wyniki. Ja komentuję blog codziennie i dobrze o tym wiesz Marto :D

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie komętuje ale wchodze na bloga minimum 2 razy dziennie
    niqua_

    OdpowiedzUsuń
  12. ja rzadko komentuje bo nie mam czasu ale zawsze mam czas na przeczytanie go .
    Ja np. nigdy na niego nie trafie
    wika425

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny pomysł :)
    chyba zacznę częściej komentować tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chyba jeszcze nie zasługuję na Honorowego Czytelnika. Komentowałam bloga raz, tydzień i zaczęłam teraz niecałe dwa tygodnie, więc chyba muszę jeszcze poczekać...

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  15. swietnie :) b. przydatne to sie moze okazac w zyciu bloga :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  16. jak najbardziej podoba mi się ten pomysł

    OdpowiedzUsuń
  17. Cóż... ogólnie rzecz biorąc, to staram się komentować wszystkie posty, ale czasem jakieś pomijam, chociażby przez przypadek i nie udało mi się zostać komentatorem tygodnia :/ postaram się komentować wszystkie posty, może uda mi się na tą listę trafić :D
    pomysł mi się podoba

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawie i z pomysłem :) Bardzo lubię wasz blog zawsze można znaleźć coś oryginalnego :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnowy pomysł:D


    polcia21

    OdpowiedzUsuń
  20. Według mnie na honorowego czytelnika zasługuje minerwaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Myśle że zasługuję na miano ,,Honorowego Czytelnika''
    Ponieważ jestem na ciekawszym stardolu juz od jakiegoś czasu, staram się regularnie dodawać komentarze , zapraszam tu w miare możliwości osoby , biore udziały w castingach na redaktorów, leriach, nie zawsze wygrywam ale mam zawsze nadzieje, bo tu właściwie chyba o to chodzi.

    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł, myślę, że troche zapobiegnie nieaktywnym obserwatorom.

    OdpowiedzUsuń
  23. Już się nie mogłam doczekać . ; D . Na prawde fajny pomysł. Niestety nie trafiłam do komentatorów, ale toz mojej winy , gdyż, ponieważ przyznaję się bez bicia nie komentowałam zbyt często, z powodu braku czasu. Od dzisiaj biorę się do robity . ;p . Uważam, że ckws jest najlepszym blogiem o stardoll . Uzaleznionych też lubie, ale ciekawszy lepszy . ; p. A teraz zabieram się do komentowania . ; D .
    Sylwiorange

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł, tym bardziej że ten blog ma kilku Stałych czytelników i komentatorów.

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ciekawe, ja niemoge sie doczekac, naprawde jest pare osob wartych tego miana :D

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze