poniedziałek, 15 października 2012

Metamorfoza SandruniaDance1



PRZED:

Ubiór:
 W ogóle mi się to nie podoba. Jeśli miałabym go opisać zaczęłabym od spódnicy i kapeluszu (dlatego, że są czegoś warte) , a skończyła na reszcie. Rzeczy te (wszystkie) mają oddzielny styl. Chciałaś pewnie wkroczyć w styl, hmm.. przepraszam ale wypadła mi z głowy nazwa. Jednak chyba wszyscy wiedzą o co mi chodzi. A jeśli nie to już mówię: kapelusz sam w sobie dodaje charakteru i stylu, nie jest dodatkiem a częścią  stroju, jednak by stworzyć z nim stylizację musi być mocna, i efektowna. Ty natomiast dodając spódnicę bardziej dziewczęcą i elegancką, do tego ten dziwny naszyjnik i szpilki (pasowałyby ciężkie buty) zniszczyłaś wszystko. 

MeDoll:
Przeraża mnie. Przepraszam za słowa, ale takie jest moje pierwsze wrażenie. Te oczy aż strach patrzeć, i w ogóle wyglądają tak nienaturalnie jeszcze z tymi sztucznymi rzęsami w połączeniu, że nie za bardzo to wszystko do mnie przemawia. Makijaż? Jednokolorowy i nie równy, nie dobrze. 



PO:

Strój: Masz strasznie mało ubrań. Była ostatnio wyprzedaż, było dużo kasy... zastanawia mnie fakt co z nimi zrobiłaś jeśli tak wygląda twoja szafa!!! Miałam problem by stworzyć jedną a efektowną rzecz. Stworzyłam więc dwie stylizacje, takie w miarę - ale bez szału (jak dla mnie). 
- 1 propozycja: strój czarno-biały... Myślę, że od razu widać różnicę i cechę wspólną tych rzeczy. Kapelusz dodaje wszystkiemu charakteru. Luźny szalik go podkreśla, tak samo jak masywniejsze buty (np. botki zabudowane do kostki) Okulary idealnie łączą się z tym stylem.
- 2 propozycja: delikatniejsza wersja, podchodząca trochę pod styl boho, jednak przez panterkę bardziej drapieżna. Myślę, że połączenie tych kolorów dało ładny i zamierzony efekt. Co do paska - miałaś brązowy tylko taki.. wolałabym i  nawet radziłabym kupić taki cieniutki brązowy jaki był w Bonjour Bizou. 

MeDoll: Nie miałam pomysłu jak ją zrobić - szczególnie ze względu na kolor oczu. W końcu wpadłam na pewien pomysł! Czerwone usta, przydymione oko, ale i podkreślone czarną kredką. No i oczywiście nietypowa fryzura! Makijaż to czerwona szminka (taka jaką masz), czarna kredka na dolnej powiece, czarny cień blisko przy oku, taki trochę kwadrat. I leciutko maźnięte rzęsy czarnym pogrubiającym tuszem rzęsy. Zasmuciło mnie to, że miałaś tak mało kosmetyków... :(



Która wersja Wam się bardziej podoba? PRZED czy PO ?
Uzasadnijcie swój wybór.

Pozdrawiam, Domi_88, Oliwia
______________________________________________


Domi_88 - przenosi do kolejnki

Oliwia - przenosi na mojego bloga 

25 komentarzy:

  1. Dop przed straszna ;o Bardziej podoba mis ie po ale w stylizacji 1 . bo 2 niezbyt mi sie podoba ;)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej Po ;P Ale stylizacja przed mi sie nawet podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej Po ;P Ale stylizacja przed mi sie nawet podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak na prawdę nie podoba mi się anie po anie przed sorki : )

    OdpowiedzUsuń
  5. powiem tyle: zadanie miałaś niebywale trudne...jeśli chodzi o twarz

    OdpowiedzUsuń
  6. omg ta przed to masakra . ; > ... Zgadzam się z komentarzem powyżej- trudne zadanie. ; D . Zdecydowanie lepsze po a zwłaszcza 2 .
    Sylwiorange

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza stylizacja po bardzo mi się podoba...
    a o twarzy się nie wypowiadam.. o.O

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże ale ją krytykujecie, masakra!
    Spódnica + ten pasek + ta bluzka wyszły ślicznie!! Może dodatki fatalne, ale zawsze ;D Jeśli chodzi o twarz, to widziałam gorsze! Wcale nie jest taka zła!! Mnóstwo lalek ma taką twarz. Zresztą wy w realu nie jesteście lepsze - spójrzcie choćby na Image Doll - nie wiem czy to chłopak czy dziewczyna ;/ (patrz poprzedni post)

    OdpowiedzUsuń
  9. o jejuuu to zacznijmy :D
    stylizacja przed: podoba mi sie polaczenie tej bluzki i tej sukienki, jest pieknie. Kapelusz tu wogole nie pasuje, tak samo jak naszyjnik.... Zgodze sie z toba ze kapelusz sam dodaje jakiegos akcentu w stylizacje, ale tu... wszystko psuje) Zmienialabym buty i zdjela kapelusz i naszyjnik. Co do twaarzy: to moje zdanie, poprostu twarz jest straszna...

    stylizacja po: 1 propozycja podoba mi sie najbardziej! wlasnie tu widac ten akcent ktory zrobil kapelusz, wyglada slicznie :D ale twarz; nadal taka sama.....
    Bardzo ciekawa metamorfoza :*

    Chce jeszce dodac ze mnie do kolejki zle zapisalas moja me doll nie nazywa sie diana1010, tylko sisi_penny.



    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  10. Przed nie bardzo mi się podoba, a po ta pierwsza stylizacja mnie urzekła

    OdpowiedzUsuń
  11. "Przed" jest to moim zdaniem po prostu porażka. A jeśli chodzi o "po", wolę pierwszą propozycję

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ubranie przed lepsze ale reszt lepsza po

    OdpowiedzUsuń
  13. o_O po zdecydowanie lepiej o_O

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy w "przed" jest użyte LUXE? Na początku miałam wrażenie, że tęczówka jest zakryta o.O "Po" lepiej ofc :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po jest o wiele lepiej i 110% zgadzam się z twoim zdniem dotyczącym doll przed metamorfozą. Weratanczy

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy tylko ja nie mogę przetrawić tego posta? Czytam, czytam... i mam wrażenie, że Kali jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z całego posta podoba mi się tylko pierwszy strój PO. Reszta jest za przeproszeniem brzydka.

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się metamorfoza, ale tylko pierwsza, bo w drugiej jest panterka a ja mam na nią alergię.

    Zastanawia mnie, krytykujesz, że nie równo a sama robisz nie równo..

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  19. Jezuuu jakie oko przed! ;p
    hahahah.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze