piątek, 5 października 2012

Nowe wzory w StardesingInterior

W sklepie StarDesing Interior pojawiło się jedenaście nowych wzorów. Wszystkie są za stardollary. Ceny wahają się od 4 do 11sd. Moim zdaniem są dosyć drogie, na razie nie zamierzam skorzystać, ale może w przyszłości. A wy skorzystacie z nich?

____________
Płatna reklama:

Abnormes, Abnormes, Abnormes, Abnormes, Abnormes, Abnormes, Abnormes, Abnormes, Abnormes,
AbnormesAbnormesAbnormesAbnormesAbnormesAbnormesAbnormesAbnormesAbnormes,
AbnormesAbnormesAbnormesAbnormesAbnormesAbnormesAbnormesAbnormesAbnormes,

17 komentarzy:

  1. Ja chyba też nie skorzystam. Na początku zainteresował mnie wazon, ale po zobaczeniu ceny, sobie odpuściłam.

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, osmiorniczka bardzo mi sie podooba! :*

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  3. moze kiedys skorzystam :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  4. one są chyba już jakiś czas...

    OdpowiedzUsuń
  5. nie kupie nic . *.* ..
    Sylwiorange

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem sympatyczne wzory ale raczej nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że dają nowe szablony ale przynajmniej narazie nie będę z nich korzystać

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe....na pewno komuś się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się wzory ze Sweet Suites, ale raczej nie będę projektować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie będę projektować

    missi_12

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze