sobota, 6 października 2012

Pomysł na... Darmówki z filmu "Girls vs Monster

 Tym razem przygotowałem dla was 4 stylizacje z darmówkami "Girls vs Monster". Jeżeli podobają się wam i jeszcze ich nie macie zapraszam do tego postu: KLIKNIJ. w pierwszej - eleganckiej stylizacji użyłem ciemno różowego naszyjnika, który razem z kopertówką tworzy mocny akcent przy pastelowych kolorach. Druga casualowa stylizacja idealna na wyjścia ze znajomymi czy np. do szkoły. W trzeciej wykorzystałem czarny top, dodałem mini spódnicę bombkę i sporo dodatków. Czwarta trochę rockowa w której użyłem czarnych butów;  motocyklowych, skórzanych spodni,  topu i cudownego swetra od Lanvin`a.

Konkurs który zorganizowałem tydzień temu wygrywa... NIVEA11 Zgłoś się do mnie po wybór nagrody :)

28 komentarzy:

  1. baardzo fajne :P aż zachęciło mnie to do zrobienia tych darmówek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się pierwsza i trzecia. Fajne te darmówki. Już je mma.
    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 i 3 stylizacja są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. najładniejsza stylizacja too 3 . ; > . Podobają mi się .
    Sylwiorange

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadna stylizacja mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam, list dla użytkowników Stardoll.com! cosiepaczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ladnie, ja nie mialam pomyslu co z tym zrobic...


    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej przypadła mi chyba do gustu trzecia. Ale wszystkie są w porządku, więc brawo

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się 3 stylizacja ,druga jest jak dla mnie przegadana

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły, ale i tak nie robię. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam te darmówki a twoje stylizację nie wszystkie mi przypadły do gustu. 1 jest zdecydowanie za różowa 2 jeszcze nie jest złą 3 też jest ok ale 4 nie wygląda rockowo tylko żulowsko ten sweter wygląda na męski i na doll leży jak jakiś wór na śmieci i to chyba najbardziej mi się nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne stylizację może zrobię te darmówki

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza całkiem ok, reszta nie...

    OdpowiedzUsuń
  14. no to zacznijmy... ahah) Ja mam te darmowkii, bardzo mi sie podobaja :D Pierwsza stylizacja, no jakby.. podoba mi sie pol na pol :D nie wiem co, ale cos mi tu bardzo nie pasuje, tak bardzo ze poprostu nie chce paczec na ta stylizacje) Ale tak to wogole, to bardzo ladnych kolorow uzylas :P Stylizacja druga.. bardzo cie przeprasaam ale konpletnie mi sie nie podoba) (ale to tylko moje zdanie, to ty mialas swoja wizje). 3 stylizacja, taka zwyczajna, urocza, dziewczeca bardzo mi sie podoba) Strzal w dziesiatke) I ostatnia, pam; pam; paam :D ahah) Najbardziej mi sie podoba, to chyba wszystko przez ten *cudowniutki* sweterek, wyglada (wedlog mnie) bardzo rokowo, fashion :D pff, jakie ja slowka uzywam) Ostatnia jest the best)

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  15. nie podobają mi sie ,ewentualnie 3

    OdpowiedzUsuń
  16. nie przypadły mi za bardzo do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja także posiadam te darmóWki i kiedyś może z nich skorzystam ;)

    LaRissa_MK

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiktor - Jak ci się nie podobają to nie pisz, a nie sprawiasz przykrość innym. A z resztą, czego się można po tobie spodziewać? -.-

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam tych rzeczy.

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze