czwartek, 11 października 2012

Spoilery

Podoba wam się coś?

21 komentarzy:

  1. nic mi się nie podoba...tandetne rzeczy..

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty z okazji 200mln użytkowników :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się spódniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarna spódniczka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarna spódnica jest niezła, reszta mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. stolik jest ciekawy i spódniczka mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. noc, a nic)

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się jasno różowa spódniczka i buty. Ubrania na Medoll są ładne, ale pewnie będą tylko na lalce.

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  9. No, dwie rzeczy mi się spodobały

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  10. to pewnie nagrody dlażytkowników :d

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne. weratanczy

    OdpowiedzUsuń
  12. też nic . ; C . Wszystko badziew..
    Sylwiorange

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze