poniedziałek, 1 października 2012

Trendy jesień/zima 2012/13

Na początku chciałbym się przedstawić, na imię mi Patryk, na stardoll chowam się pod nickiem xxemowaxx, od teraz w każdy poniedziałek będę dodawał artykuły dotyczące trendów.
Na Fashion Week'ach mogliśmy zauważyć ten trend u Max Mara, Burberry, Unique oraz Salvatore Ferragamo, oczywiście można by wymieniać dalej. Militarne fasony wyszczuplają naszą talię, a ten trend jest dosłownie dla każdego! Zgnita, wojskowa zieleń dobrze wygląda przy każdej karnacji. Projektanci proponują nam w większości wypadkach krótkie włosy, bądź związane w kok czy też kitę. Charakterystyczne elementy dla tego trendu: duże guziki; płaszcze; kurtki; kozaki; trapery; długie, szykowne spódnice; rękawiczki; szerokie paski; torby przez ramię; ciemny makijaż; szorty (szerokie, które wyglądają jak o parę rozmiarów za duże); ciemne spodnie; złota biżuteria/dodatki; moro; granaty; zgnita zieleń; bordo; wojskowa zieleń; czernie; brązy. Poniżej przedstawiam stylizacje nawiązujące do "Militarnego Szyku".

kurtka: Voile
torba: Windows on the World
pasek: Decades
spodnie: It Girls
buty: Dolce&Gabbana
pierścionek: Museum Mile

Prosta czarna stylizacja z złotymi akcentami.




















krótki płaszcz: Decades
pasek: bonjour Bizou
spodenki: It Girls
rękawiczki: Decades
buty: It Girls

Stylizacja, która może się kojarzyć trochę z Retro, trochę z wojskiem i dawną Polską. Charakterystyczny fason spodenek oraz krótkiego płaszczu.
























Jak podoba wam się pierwszy artykuł z działu trendów? 
Postaram się kolejne bardziej rozwinąć oraz zrobić więcej stylizacji.

39 komentarzy:

  1. Patryk świetny artykuł :)
    Mega mi się podoba i cieszę się z tego, że chcesz tutaj pisać ;D Witamy cię w załodze :***

    OdpowiedzUsuń
  2. druga stylizacja podoba mi się. Cały artykuł bardzo zwięzły ale rozumiem, że wiele osób nie lubi czytać

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancki artykuł, a stylizacje kuszące! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie :) cudne stylizacje :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy set jak dla mnie jest mega niemilitarny...Gdzie tu ta militaria? Drugi też nie powala. Nie zgodziłabym się także z wyszczuplaniem talii - bo jak superoversizowy płaszcz ma to uczynić?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładając płaszcz i szeroki pas na niego to na pewno nas wyszczupli. Może racja co do pierwszej stylizacje troszkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 stylizacja trochę mało militarna , aczkolwiek ładna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja jest świetna, pragnę tej kurtki! Świetny artykuł, tylko tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza stylizacja jest świetna:) ale druga mi się nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  10. obie stylizacje ciekawe...
    a lalka bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  11. naprawdę ciekawe stylizacje... jak na chłopaka masz ogromny talent ... już nie potrafię doczekać się twoich kolejnych artykułów :)

    Martynka1310

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza stylizacja mi się bardziej podoba<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza stylizacja jest lepsza a cały artykuł jest bardzo ciekawy

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza stylówa jest meeega! Naprawdę świetna, tylko... gdzie tu styl militarny?

    Druga stylizacja już bardziej wojskowa, ale nie podoba mi się.

    Ogółem przydałaby się jeszcze jedna lub dwie stylizacje i przykłady ubrań w militarnym stylu. ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. To nie mój styl, ale artykuł mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie stylizacje mega, a ty sam w sobie jesteś stworzony do pisania tak świetnych artykułów! Trzymam kciuki ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne stylizacje :)

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia w pisaniu.

    Cudowne stylizacja! Niezbyt często ubieram się w tym stylu, ale może spróbuję stworzyć jakąś stylizację korzystając z tego co jest napisane

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta pierwsza stylizacja jest piękna.♥

    OdpowiedzUsuń
  20. CZekam na kolejny artykuł.Pozdrowienia weratanczy

    OdpowiedzUsuń
  21. Milo cie pznac Patryk :3 Juz sie ciekawie zapowiada) Piekna stylizacja nr 1 ;) podobami sie polaczenie czaerni i zlota, ale nie tak jak czerni zbiela :P Z druga troche zaszalales, ale mi sie podoba :D

    sisi_penny obs jako/ diana1010

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie w moim stylu.Może inne artykuły mi przypasują

    OdpowiedzUsuń
  23. całkiem fajnie, ale ja osobiście nie przepadam za stylem militarnym :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnie.Pierwsza ładniejsza . xdd .
    Druga też jest spoko . ;p .

    Sylwiorange

    OdpowiedzUsuń
  25. Jedne z najlepszych stylizacji jakie widziałam! Uwielbiam taki styl.
    Freakfreak

    OdpowiedzUsuń
  26. Allesandra92 pisze...
    Pierwszy set jak dla mnie jest mega niemilitarny...Gdzie tu ta militaria? Drugi też nie powala. Nie zgodziłabym się także z wyszczuplaniem talii - bo jak superoversizowy płaszcz ma to uczynić?

    dokładnie

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacje są śliczne :) Artykuł jest świetny,czekam na więcej takich :) Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja. Uwielbiam połączenia czerni i złota,ahh...

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze