poniedziałek, 15 października 2012

Trendy jesień/zima 2012/13

Właśnie moda z lat 60/70 powraca również w tym sezonie. Pewnie od razu wam się skojarzyło z babcinymi wzorami, stylem bardzo dojrzałej kobiety, jednak trzeba łamać stereotypy  W tamtym okresie królowała Mary Quant, brytyjska projektantka, której zawdzięczamy spódniczki mini oraz szorty. Teraz to Marc Jacobs jak zarówno Prada proponują nam ubrania z tamtego okresu w nowszym wydaniu. Co wyróżniają lata 60/70? Głównie kwieciste i geometryczne wzory, długie spódnice, eleganckie szpilki, przeróżne ubrania w męskim stylu, korale. Projektanci najczęściej łączą parę wzorów, co kiedyś było nie do pomyślenia. Przecież, gdzie kropki i paski używać w jednej stylizacji? Dzisiaj przygotowałem dwie stylizacje. Dziękuję, jarus55 za użyczenie swojej szafy na cele artykułu.

marynarka: It Girls
koszula/bluzka: bonjour Bizou
spódnica: bonjour Bizou
kopertówka: Special Offer
naszyjnik: It Girls
buty: Sonia Rykiel



kołnierzyk: Anna Sui
bluzka: Pretty in Love
pasek: RiO
spódniczka: Special Offer
szpilki: Sonia Rykiel
























Jak wam się podoba ten trend? Jesteście jego zwolennikami? 

27 komentarzy:

  1. lubię inspiracje latami '70, ale inny nurt. Wolę inspiracje kulturą hipisowską lub elegancją miejską a'la dandys

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie rozdzieliłeś dekad i nie ukazałeś ich nieco bardziej szczegółowo. Są po między nimi różnice, w printy są częścią wspólną.

    Mnie stylizacje jakoś nie porwały, troszkę jakby na siłę. Szczególnie ta 2.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje nie podobają mi się, nie są w moim guście. Ale może inne wzory bardziej by mi się spodobały.

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizację nie przypadły mi do gustu

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy ma swój gust i jednemu może się nie spodobać, a drugiemu tak. Ja nie robię stylizacji na siłę. I nie spodziewajcie się z mojej strony: jeasy + lity + koszulka z nadrukiem, jak robi 1/3 polek na stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie nie za bardzo się to podoba. ;)
    Mam prośbę obserwujcie mój blog
    http://majka2000.blogspot.com/
    ;d;d;d

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacje mi sie podobają jednak sama bym takich nie użyła do ubioru lalki

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jakos nie przepadam za tym stylem...

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, MEGA artykuł. Pozdro-wienia. weratanczy

    OdpowiedzUsuń
  10. nie jestem zwolenniczką lat 80, ale pierwsza stylizacja mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. NIe podobają mi się zabardzo, nie mój styl ;[

    OdpowiedzUsuń
  12. To nie za bardzo mój styl, poza tym dla mnie trudno jest dobrze łączyć różne wzory. Artykuł jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uu, to sie biore za lekturke :D ja bardzo lubie styl tych laaat! i sie ciesze ze powraca! :D chce powiedziec ze najbardziej mi sie podoba stylizacja nr jeden! jets bardzo ladna, modna <3 i wedlog mnie marynarka jest swietnie dopasowana do butow! :D

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  14. Temat może i fajny, jednak cały artykuł mi się nie podoba, wątpię, że wiedziałeś komu zawdzięczamy mini i szorty więc nie zabłysnąłeś tym, nie podobają mi się stylizacje, nie broń się tym, że "mamy nie liczyć na to, że będziesz robić stylizacje składające się z lit, jeansów i bluzeczki jak połowa stardolla"- nikt nie mówi, że masz takie robić, tylko raczej sęk w tym, że w tych stylizacjach nic do siebie nie pasuje, a mnie zwyczajnie nudzi Twoja nieudolna próba bycia kociarą na siłę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie, nie jestem zwolenniczką tego typu stylizacji, ale jednak muszę przyznać, że twoje się udały.;p Podobają mi się i lepsza jest druga.
    Sylwiorange

    OdpowiedzUsuń
  16. Patrycja ma rację.

    Nie podoba mi się artykuł, nic się z niego nie dowiedziałam i stylizacje, są po prostu brzydkie. Nie jest napisane, która stylizacja to które lata.

    Miss_Justi1

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochano Patrycjo (bysia15) ten trend charakteryzuje wzorami, a w dzisiejszych czasach się łączy różne wzory, więc sorki.

    OdpowiedzUsuń
  18. "Kochano" Patryku, myślę, że już sobie wyjaśniliśmy a poza tym, wzory się łączy, ale umiejętnie:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham ten styl,z przyjemnością ogląda mi się twoje dwie stylizacje.Niestetyco do artykułu,nie jestem z niego zadowolona.Poprostu nie dowiedziałam się dużo na jego temat.Mogłeś zastąpić ten tekst kto tam stworzył spódnice itp.,czymś innym,bardziej interesującym.Bez urazy,ale moim zdaniem to takie "sranie w banie" piszesz coś,aby było i nie myślis czy może komuś będzie się to podobało. Nie piszę tego,by cię urazić czy kogoś innego,ale daję Ci do zrozumienia coś,co może nie miałeś na uwadze.Myślę,że nie odbierzesz mojego komentarza źle,w każdym razie nie mam zamiaru być dla cb złośliwa

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze