środa, 7 listopada 2012

Detektyw Stardoll - Cz.2

Cześć :) Jutro ani w piątek nie będę miał czasu na zamieszczanie postu, więc zabawa w detektywa zacznie się teraz. Trochę "ulepszyłem" Zasady. Ubrań jest więcej, więc wygrywa osoba która wskaże najwięcej osób posiadających ubrania z obrazków.  Swoje odpowiedzi przysyłacie na maila: detektyw.sd@interia.pl Listę osób wraz z ilością dobrych odpowiedzi możecie obserwować pod tym postem. Nagrodą są dwie torebki z Limitowanej Edycji! Reszta zasad pozostaje bez zmian. Jeżeli macie pytanie, piszcie w komentarzach.






1. Mary-Kate Ashley RC
2. DKNY 1 kolekcja
3. Bardzo dawny HB`s
4. LE 2 kolekcja
5. LE 2 kolekcja
6. LE 1 kolekcja
7. LE 2 kolekcja
8. Voile Holiday Botique
9. LE 1kolekcja
10. Mary-Kate Ashley RC

Nagrody:
Dwie torebki z 10 kolekcji Le

Powodzenia :)

27 komentarzy:

  1. Powodzenia, świetna zabawa, sama wziełabym udział :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dwa. Nie wiem czy resztę znajdę. Ciężko jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciała bym ale nie wiem ;[
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna zabawa ale czasochłonna a ja czasu nie mam

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  5. a do kiedy trwa ta zabawa? :)
    Minusia11

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zabawa, ale dosc trudna. Nie wezme udzialu

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam dwóch, ale nigdzie nie mogę znaleźć i już nie szukam xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś pisałam, że nie będę brać udziłu w tej zabawie bo jestem zbyt leniwa aby szukać tych rzeczy. Życzępowodzenia innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam żadnej osoby, która by miała te rzeczy... niektóre pierwszy raz widzę ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. 3.dyaxx (macie, kopiujcie)
    Więcej rzeczy nie znalazłam, nie dałam rady ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię tą zabawę, ale ja nie umiem tak szukać, nie mam cierpliwości :>

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nie ma wszystkich ,ale walczę...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem :( II nie chce mi się szukać już pisałam ze nie bede szukała;)

    Wampirkas

    OdpowiedzUsuń
  14. 2 rzeczy są nie możliwe :/
    niqua_

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę znaleźć nic niestety ;/

    Ciaciaszek

    OdpowiedzUsuń
  16. jak narazie nie moge znaleźć 3

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem . ; C. Ale powodzenia. ; ) .

    Sylwiorange

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna zabawa,trudna,ale wezmę udział :D

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie zgłaszam się bo torebi=ki mi się nie podobają sory :>



    Wandosz

    OdpowiedzUsuń
  20. nie wiem o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze