sobota, 24 listopada 2012

Met. nr 23 hiphopcia


 przed: Sztuczność i jeszcze raz sztuczność. Twoje oczy są straszne ! Nie wiem, jak można coś takiego zrobić swojej dollce. Do tego dochodzą części twarzy, które pół stardolla ma. Policzki źle pomalowane. Mogę tylko pochwalić brwi, kształt twarzy i włosy. Wszystko inne, wg mnie do poprawki 2,5 / 10 p 

po : Postawiłam na naturalność. Podwyższyłam części twarzy. Do pomalowania oczu użyłam czarnego, morskiego i miętowego. Usta są tego samego koloru, gdyż masz tylko 2 nie błyszczące się szminki. 





przed: Strój nieco lepszy niż twarz, ale i tak nie powala. Ta chusta w ogóle mi tu nie pasuje. To samo tyczy się pomarańczowego paska. Reszta dobrze dobrana, jednak to zmienia tego, że strój jest pospolity 5,5/ 10 p

po: Starałam się dodać Twojej medoll odrobinę elegancji i szyku. Mino, że miałaś sporo torebek i dodatków, jednak żadne mi się pasowały. Myślę, że nie jest źle.


Przypominam, że żeby zgłosić się do metamorfozy trzeba obserwować bloga i mieć publiczne konto, o czym chyba jednak nie wszyscy pamiętają. Zgłaszać się możecie pod tą notką lub w zakładce FAQ.



Razem uzyskałaś 8 p. 


Podoba wam się metka ?
 

Lepiej przed, czy po ? Czekam na komentarze. 




Całuję : Hela2104

34 komentarze:

  1. Makijaż ładniejszy Przed ale stylizacja jest Boska Po.!



    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli można to się to zgłaszam

    _lili_123

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż przed faktycznie straszny. po taki sobie, ładny, ale taki... mało widoczny. strój nie podoba mi się zarówno przed jak i po :/

    OdpowiedzUsuń
  4. PRZED - makijaż -.- cienie prawie do brwi + pomarańczowy róż na pół policzków? Że co? A strój niejednolity stylowo. Zdjęłabym chustę i skarpetki i zmieniła buty na bardziej eleganckie.

    PO - świetnie, szczególnie stylizacja mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jak się jeszcze nie zgłosiłam do metki to się zgłaszam :) (do stroju i makijażu)

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  6. strój po zdecydowanie lepszy, natomiast głowa nie specjalnie po doba mi się w obu wersjach

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż przed jest okropny! Strasznie sztuczne oczy,niestety większość dollek takie ma.Stanowczo za dużo cienia do oczu,a puder na policzkach jest za mocno nałożony.Dobrze,że usta naturalne.Twarz masz bardzo ładną,mogłaś to podkreślić jakimś ładnym,lekkim makijazen,a ty zrobiłas z siebie dziwactwo za przeproszeniem.Makijaz po jest ładny i lekki.Ślicznie pomalowane oczy,do tego lekko nałożony puder na policzki. Nie pasuje mi tutaj fryzura.Zamieniłabym ją na warkocza, lub koczka.Strój przed jest dziwny,bardzo dziwny.Nie wiem co chciałaś zrobić,ale łącząc styl sportowy z eleganckim to nie jest dobre połączenie.Szal do niczego nie pasuje,bluzka w kropki dziwnie tu wygląda.Do tego spodnie wychodząca za skarpetek.Strój po jest elegancki.Sliczny! Swietnie dobrana marynarka ze spódnicą. Wszystko idealnie do siebie pasuje. Zdecydowanie makijaz i strój wolę PO :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  8. boże co za okropny makijaż przed... po o wiele lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż Przed : No.... za ładny to on nie jest .
    Makijaż Po : O wiele lepiej , bo przed dałaś maksymalnie za dużo cienia do powiek .
    Ubranie Przed : No fajnie , nie mam nic do dodania .
    Ubranie Po : Powiem że lepiej , bo wszystko do siebie gra :)
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż Przed : Okropny ! Nienawidzę takich makijaży ! Po :B. ładnie . Delikatnie podkreślone i fryzura pasuje :)
    Strój Przed : Ładny . Nie pasują mi buty i ten pasek ...
    Po : Ładny , nie pasuje mi kurteczka :)


    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  11. PRZED : makijaż- fuu! Co prawda bardzo dużo doll na stardoll taki makijaż ma, co wydaje im się że jest piękny, ale wcale taki nie jest! Te oczy są okropne! Prawie w ogóle ich nie widać : / Policzki również są brzydko pomalowane. Ten kolor wcale nie pasuje do karnacji. Jest taki troche pomarańczowy. Kolor ust jest OK.
    Strój : Tak jak napisałaś, ta chusta i pasek nie pasują. Masz rację . Bardzo dużo osób na stardoll ma takie stylizacje. No ale zdecydowanie lepszy strój niż twarz
    PO: ładny, skromny makijaż oczu. Fryzura też jest OK, chociaż za nią nie przepadam. Strój : ładnie, ale coś mi w tym stroju nie pasuje, ale jeszcze nie wiem co. Może gdybyś zmieniła tą marynarkę byłoby lepiej. Ale i tak jest ślicznie! :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Razem jest 8 punktów ;p
    Metamorfoza jest udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. przed okropna twarz po lepiej , a tak wgl to zdobyła 8 pkt a nie 7 ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze mówiąc, makijaż przed jest okropny, ale po też nie świeci pięknością, nie podoba mi się. Co innego jeśli chodzi o strój- Twoja propozycja jest bardzo dobra

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  15. Po, ja bym chciała też metamorfozę. Pilnie potrzebuję!!!!
    nivea11

    OdpowiedzUsuń
  16. Z makijażu podoba mi się bardziej
    wersja "PO" lecz włosy bardziej pasowały z wersji "PRZED".
    Z stylizacji bardziej podoba mi się wersja "PO" lecz nie pisze ,ze wersja"PRZED" była brzydka.

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  17. Ubiór po podbił moje serce! A tych oczu po prostu nie cierpię. Żaden z makijaży mi nie przypadł do gustu - ale myślę, że to przez elementy twarzy...

    OdpowiedzUsuń
  18. chciałabym się zgłosić do matemorfozy proszę

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie lepiej PO

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  20. ZGŁASZAM SIĘ DO METAMORFOZY Regina1321
    Po jest zdecydowanie lepiej, makijaż przed jest straszny szczególnie ten biały cień -.- Strój przed też okropny, pomieszanie elegancji ze sportem, straszne. Po doll już wygląda zdecydowanie lepiej ;p Strój po jakoś bardzo mnie nie zachwycił ale jest dużo lepszy miż przed ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładnie po :)) dollka jest naturalniejsza i nie ma ,, tapety ".
    Strój też jest ładniejszy po, gdyż wydobywa pewną elegancję którą ma w sobie ta dollka :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Lepiej zdecydowanie PO, a najbardziej podoba mi się ten strój. I jescze chciałambym się zgłosić do metki.

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze