wtorek, 27 listopada 2012

Metamorfoza Butterfly_126


PRZED

MeDoll: Nie jest jakoś bardzo brzydka, ale nie jest to zachwycająca - bynajmniej dla mnie. Części twarzy są na tak, ale po przyjrzeniu się bliżej zauważyć możemy duże braki i niedociągnięcia. Jedna brew jest niedomalowana, makijaż jest nierówny co psuje całość. Szkoda, że kolczyki są położone na włosach.

Strój: Nie zachwycił mnie. Jednak nie jest on zły. Ubrania są dopasowane kolorystycznie i wszystko dobrze leży prócz... żakietu. Jeśli zamierzasz zakładać ubrania które nie są dopasowane do figury, to nałóż także taki który zasłania te niedociągnięcia.



PO

MeDoll: Na samym początku powiem, że wersja twojej MeDoll w wykonaniu z czarnymi włosami także jest dobra, tylko chciałam Wam pokazać inną wersję. Makijaż zrobiłam w kolorach brązu i lekko pomarańczu. Nie powiem jak po kolei go wykonywałam, ale jeśli chciałabyś to pisz do mnie prywatnie... Może dam radę go powtórzyć.

Strój: Nie jestem z niej jakoś bardzo zadowolona. Nie masz wielu ubrań z których można by było stworzyć coś ciekawego. Myślę, że stworzyłam coś że jest ok, ale nie zachwyca. Z resztą sami zobaczcie.



Która wersja lepsza: PRZED czy PO?
uzasadnij swoją odpowiedź w komentarzu, będę wdzięczna

Pozdrawiam, Oliwia

27 komentarzy:

  1. Hmmm... Nie będę się rozpisywać ...
    Zdecydowanie po :)

    SpokojnaMania

    OdpowiedzUsuń
  2. strój po lepszy, makijaż w obu wersjach jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgodzę się z powyższym komentarzem. Świetna stylizacja. :]

    milinas

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej włosy podobały mi się przed a stylizacje moim zdaniem obie świetne ;D Fajny pomysł na zrobienie bluzki ze spódnicy ;D

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  5. strój w obu wersjach jest OK ale nic wybitnie zwracającego uwagę. Natomiast przemiana głowy jest naprawdę rewelacyjna. Świetna kolorystka , te zgaszone brązy no i krótka fryzurka które szczególnie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ubranie PRZED:strój byłby na 10/10 jak by nie było tego żakietu.
    Makijaż PRZED:z daleka jak na stylizacji widać wygląda równo i ładnie ale w salonie widać ,że niepotrzebnie dodałaś błękit na prawej powiece.
    Ubranie PO:jest idealne 10/10.
    Makijaż PO:makijaż jest ładny,równy,pięknie dobrana kolorystyka lecz fryzura mi się nie podoba

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm.. stylizacja po - nie podoba mi sie kurtka, ogolnie jednak bosko
    makeup perfekcyjny

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  8. przed byłoby ładnie gdyby nie ten żakiet ,hmm... lepiej po

    OdpowiedzUsuń
  9. Przed mimo niedociągnięć wygląda OK, ba, nawet dosyć przyjemnie. Myślę, że tutaj akurat wystarczy tylko odrobina pracy i będzie super dollka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ti i to jest lepsze po, jednak muszę przyznać, że przed nie jest źle, szczególnie jeśli chodzi o makijaż

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie przed ale po lepiej :)
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem. Obie wersja mają coś w sobie :)

    olunia1401

    OdpowiedzUsuń
  13. PRZED : Strój: za dużo jednego odcienia, tak, tak, wiem że to teraz jest mmodne. Ale to nie moj styl . Co do makijażu to jest ładny, ale nie wiem czy zauważyliście, ale na jednym oku jest inny a na drugim inny. Tzn. są podobne odcienie ale jest inny ich układ. Ale doll sama w sobie jest całkiem, całkiem.
    PO: co do stroju, jest troszeczkę pospolity. Jednakże bardzo mi się podoba ♥♥ makijaż jest taki skromny, ale zarazem ładny :>

    OdpowiedzUsuń
  14. szczerze móiąc to podobają mi się stylizacje i makijaż przed i po :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno lepiej jest po, jednak też nie jest idealnie. Makijaż z daleka wydaje się ok, ale brakuje mi tuszu. Poza tym nie podoba mi się użycie brązowego cienia. Kolorystyka ogólnie jest fajna.
    W stylizacji przede wszystkim nie pasują mi buty. Spodnie również nie wyglądają tu za ciekawie. Podoba mi się wykorzystanie spódnicy jako bluzki, ale nie pasuje mi znowu tu ten żakiet. Możliwe, że to przez spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lepsze jest PO, zdecydowanie, chociaż wg mnie trochę za dużo błyszczyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny makijaż po tylko szkoda, że robiony LUXE

    OdpowiedzUsuń
  18. Strój przed:No nie wiem,jakoś ta stylizacja mnie nie przekonuje.Nie podoba mi się ten żakiet,lepiej wyglądałby tu biały sweterek.Fakt,że jest za duzo odcienia niebieskiego, nie świadczy o tym,że jest źle. Właśnie lepiej to wygląda.Makijaż przed:Makijaż jest bardzo ładny.Starannie pomalowane oczy i w dodatku pasują do stroju.Masz śliczną twarz.Fryzura też jest niezła :) Strój Po:Wszystko idealnie do siebie pasuje.Całą stylizację fajnie podkreśla ta bluzka w kwiaty.Wszystko dopracowane.Makijaż Po:Jest bardzo ładnie oraz naturalnie.Lecz bardziej wolę makijaż przed.Ogólnie metamorfoza jest bardzo dobra :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze